G-Man™ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Kom i dag over en butikk, som solgte helt ubrukte GBA (den første utgaven), forseglet i eske og slikt. Dette er vel maskiner butikken hadde igjen fra den gangen disse maskinene var populære, og som nå har blitt tørket støv av og satt i butikken igjen. Det jeg lurer på, er om 250 kr for en er dyrt eller billig? De er jo gamle og skikkelig utdaterte, men samtidlig er de jo i mint tillstand. Må da gå an å få solgt disse videre til sammlere eller noe en gang senere? Av egoistiske tilstander, vil jeg ikke røpe hvilken butikk dette er snakk om, da jeg vil ha de for meg selv, må bare spare penger først Fant bilde, så man vet hvilken GBA der snakk om. Endret 6. november 2012 av G-Man™ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Om det er legit er det verdt det. Ser at sortiment.no selger brukte med ny skjerm for 800,- Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Av grunner nevt over, sier jeg bare at det er enten Elkjøp, Lefdal eller Expert som har de. Hmm, kansje jeg skal se på det som en investering? Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg vil tro det er en god investering for 250kr. Ser ut som en forseglet konsoll blir solgt for godt over 1000kr på ebay, men det kan nok ha mye å si om konsollen bare er ny, eller om den er ny og forseglet. Den plasten rundt kan ofte vært verdt en del (vel ikke plasten i seg selv men...). Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Jeg vil tro det er en god investering for 250kr. Ser ut som en forseglet konsoll blir solgt for godt over 1000kr på ebay, men det kan nok ha mye å si om konsollen bare er ny, eller om den er ny og forseglet. Den plasten rundt kan ofte vært verdt en del (vel ikke plasten i seg selv men...). *selge plastikken på ebay og tjene masse penger* Nei, skitt au. Får vel dra tilbake å kjøpe de. Beholde en til meg og barna, og vente et par år med å selge de to siste Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Det skal nevnes at den første GBAen, enn så mange gode minner jeg har med den, hadde en elendig skjerm. Det finnes ikke baklys og det er vanskelig nok å se noe i optimale lysforhold. De påfølgende versjonene fikk stadig bedre belysning. Kjøpte selv en amerikansk GBA SP ags-101 med det beste baklyset (kom i svært begrenset opplag i Europa) for å sprite opp den gamle samlingen min, og forskjellen er enorm! Fra knapt synlig til å være sammenlignbart med de nye DS og 3DS modellene. Måtte vel ut med i underkant av 200nok for den på ebay. Jeg tviler på at du vil tjene noe merkbart på den første modellen, til tross for ubrukt/uåpnet status, men er jo lov å prøve. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Folk som kjøper uåpnede konsoller kjøper dem typisk, ikke først og fremst for å spille, men som et samleobjekt. Derfor plasten rundt kan være viktig. Skal en bare spille GBA, GBC og GB spill er en brukt SP eller micro helt klart bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå