Zic0 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 vel jeg klarte å få til X og alt på FreeBSD og den funker fint, men nå mangler jeg en ting. Det er å sette opp kongufirasjon for mitt nettverks kort. Jeg har Asus hoved kort med intregert nettverks kort og trenger å innstalere driverne, men tror dere jeg kan få brukt den asus cd en på linux? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 vel jeg klarte å få til X og alt på FreeBSD og den funker fint, men nå mangler jeg en ting. Det er å sette opp kongufirasjon for mitt nettverks kort. Jeg har Asus hoved kort med intregert nettverks kort og trenger å innstalere driverne, men tror dere jeg kan få brukt den asus cd en på linux? For det første så er Linux og FreeBSD to forskjellige operativsystemer, og bruker forskjellige drivere. Ellers må du nok si litt mer om hardware'n din - Asus lager jo ganske mange hovedkort. Hva slags integrert nettverkskort er det du har? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...?product_id=400 NOK? Lenke til kommentar
chop Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 sto ikke hva slags nettverkskort det var der da.. ? Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Asus P4PE sitt onboard nettverks-kort baserer seg på et BroadCom chipset. det er ikke laget noen orginale drivere til det men du kan f.eks prøve denne driveren. (har ingen anelse om den vil virke) Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 Noen som har peiling på at den funker før jeg prøver den? Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Følgende nettverkskort er støttet i 5.1 (siste versjon): http://www.freebsd.org/releases/5.1R/hardw...6.html#ETHERNET Om drivern funker, vet jeg ikke Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Har du en til RH9 også? med manual og greier Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Zic0, nå har jeg prøvd å hjelpe deg i evigheter via irc. jeg har forklart for mange ganger hvordan du installerer driveren i freebsd. driveren funker jo, det er bare du som aldri hører etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå