Gå til innhold

Beats hodetelefoner


KatrinaS

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe beats headset. Ikke si at de er dårlige eller at man får mer for pengene ved annet kjøp, men bare det jeg spør om :) Tror det blir Solo HD. Da lurer jeg på dette.

 

1: Er de på elkjøp.no ekte? De er billige der.

2. Hører man lyden utenfra?

3: Hvordan er bassen? Jeg hører på techno/dubstep og MYE hiphop.

4: Hva liker/misliker du med de?

 

 

Jeg vil bare ha svar fra folk som har erfaringer. Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Såklart er de fra elkjøp.no ekte.

2. De lekker, ja. Ingen tvil om det.

3. Bassen er overveldende. Rett og slett for mye av det gode.

4. Dårlig kvalitet, plastikk design, lite lyd for pengene, overveldende bass.

Ok takk for svar. Men i hvor stor grad lekker de? Er det sånn at du nesten ikke kan ha på lyd i klasserommet f.eks? Og er det solo HD du snakker om?
Lenke til kommentar

Før du går til innkjøpt av beats så anbefaler jeg deg å ta en kikk på feks Beyerdynamic DT770. Ligger litt under beats solo HD i pris og høres mye bedre ut. En annen hodetelefon i rundt om samme prisklasse som DT770ene er audio technica ath-m50 som har fått mye god omtale både her på forumet og andre steder. Det er en del mindre en DT770 og passer utmerket til å ta med seg rundt om.

Lenke til kommentar

Hva liker/misliker du med de?

jeg vil høre om andres erfaringer.

Bare svar på det jeg faktisk spurte om.

 

På tide å bestemme seg for hva du vil ha svar på snart eller?

Dem har da ikke gjort annet enn å svare på spørsmål og gitt deg andre anbefalinger, da Beats i bunn og grunn er overpriset søppel med overveldende bass som ødelegger alt av vokal og diskant.

Lenke til kommentar

 

 

På tide å bestemme seg for hva du vil ha svar på snart eller?

Dem har da ikke gjort annet enn å svare på spørsmål og gitt deg andre anbefalinger, da Beats i bunn og grunn er overpriset søppel med overveldende bass som ødelegger alt av vokal og diskant.

Koster 1300 der jeg skal kjøpe dem. Og det jeg vil ha svar på er de tingene jeg lista opp i førstepost. Og jeg skrev tydelig at jeg bare ville ha svar på det og ikke noe annet.
Lenke til kommentar

Hei. Jeg skal kjøpe beats headset. Ikke si at de er dårlige eller at man får mer for pengene ved annet kjøp, men bare det jeg spør om :) Tror det blir Solo HD. Da lurer jeg på dette.

 

1: Er de på elkjøp.no ekte? De er billige der.

2. Hører man lyden utenfra?

3: Hvordan er bassen? Jeg hører på techno/dubstep og MYE hiphop.

4: Hva liker/misliker du med de?

 

 

Jeg vil bare ha svar fra folk som har erfaringer. Takk :)

Har hørt på Beat Solo HD flere ganger og vil ikke anbefale de. Lyden er altfor boostet opp på bass så resten av lydbildet stemmer ikke. Er nesten som de bare er laget for en ting og det er å være på MTV i musikk videoene der. Lyden lekker også ut fra de ja, om en hører på med litt volum, vil de fleste rundt deg høre musikk også.

Eneste jeg liker med de er at jeg ikke eier et par :D

 

De på Elkjøp er self. ekte, selger ikke falske merkevarer på Elkjøp.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

TheNarsissist beskriver oppførselen din i tråden på en meget treffende måte, det må du tåle å høre.

Jeg regner med at du poster her for å få råd og tips fra folk med mer peiling enn du har, og da bør du vise så pass respekt at du tar til deg de rådene du får. Hvis du er så opptatt av Beats og ingenting annet, så kjør til Elkjøp å hent et par. Vanskeligere er det ikke. Hvis du er ute etter bekreftelse på at Beats er det riktige valget i denne prisklassen, så får du det neppe her.

Lenke til kommentar

Kan jo nevne at det ikke er solo HD, men den eldre versjonen. (om du tenker på de til 1200kr på elkjøp)

jeg skal kjøpe på siba. Det er solo hd der til samme pris ca.

 

TheNarsissist beskriver oppførselen din i tråden på en meget treffende måte, det må du tåle å høre.

Jeg regner med at du poster her for å få råd og tips fra folk med mer peiling enn du har, og da bør du vise så pass respekt at du tar til deg de rådene du får. Hvis du er så opptatt av Beats og ingenting annet, så kjør til Elkjøp å hent et par. Vanskeligere er det ikke. Hvis du er ute etter bekreftelse på at Beats er det riktige valget i denne prisklassen, så får du det neppe her.

og så begynner du og alle andre med masse offtopic når jeg har spurt om svar på det jeg skrev og ikke noe annet. Derfor blir jeg litt irritert. Og jeg ser ikke hvor jeg har oppført meg dårlig her?
Lenke til kommentar

Jeg tipper V-MODA Crossfade M-80 vil gi deg betraktelig mer "kjøtt på kølla" enn Solo HD, du vil i tillegg få en lydkvalitet i en helt annen klasse en Beats. Du får de til og med i en True Blood-utgave...om du liker vampyrer, så klart.

 

På et vis konkurrerer de med Beyerdynamic DT1350 og Sennheiser HD25, så de kan også være noe å se på. Beyerdynamic DT1350 koster vel en del mer, men skal også ha den beste lydkvaliteten. Selv er jeg veldig fornøyd med HD25, men kan skjønne at ikke alle liker designet.

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men ''Hvor har jeg oppført meg dårlig her?'' Er du helt svidd eller noe?

 

Og btw, du kommer ikke til å få mer kjøtt på kølla av å bruke beats.

Jeg sa at jeg ikke hadde gjort noe gæli her. Du kan heller bare la vær å poste i denne tråden hvis du ikke har noe bra å si. Jeg spurte et seriøst spørsmål!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...