Redaksjonen. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Med OLinuXino kan både maskinvaren og programvaren modifiseres fritt. Dette er en helt åpen PC-plattform Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 64GB ram er betraktelig mer enn hva jeg har, så syns ikke det var så ille Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 64GB ram er betraktelig mer enn hva jeg har, så syns ikke det var så ille Skulle ikke tro bruksområdet var så begrenset med 64 gig RAM:P Lenke til kommentar
troposfæren Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 64GB ram er betraktelig mer enn hva jeg har, så syns ikke det var så ille Skulle ikke tro bruksområdet var så begrenset med 64 gig RAM:P Hos meg står det 64 MB RAM Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Var nok en skriveleif som ble rettet Interesant produkt da, mye specs på liten plass og gode muligheter for å utvide enheten. Endret 6. november 2012 av Borbra Lenke til kommentar
Del Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jøss, første gang på lenge at jeg titter på forsiden av hardware.no, og så dukker denne opp. Kjempebra! En liten utdypning er på sin plass. Grafikkbrikken i denne, Mali, har ingen fullgod åpen driver. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hw.no skrev for litt siden en artikkel om hvordan man kan gjenbruke gammel maskinvare... Det kan nok være lurt å ta en titt i skapet før man bestiller en sånn her. Men absolutt fin hardware, skal huske på den... Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 64GB ram er betraktelig mer enn hva jeg har, så syns ikke det var så ille Skulle ikke tro bruksområdet var så begrenset med 64 gig RAM:P De har vel ordnet opp i blunderen, for nå står det MB og ikke GB i saken. 64GB hadde funket helt brillefint. Hadde man så i tillegg fått en port for msata, så man kunne slengt på 128 GB i form av en Crucial M4, så hadde jeg blitt glad. Men mulig msata er intel-patent!?! Lenke til kommentar
Del Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hvis man er interessert i slike plattformer er denne verdt å titte på (like åpen som den i artikkelen): http://www.hardkernel.com/renewal_2011/main.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå