KlownX Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hei. Jeg har så lenge jeg kan huske hatt veldig tørr hud, og i ansiktet må jeg nesten alltid benytte meg av fuktighetskrem. Men utover dagen i dag, og sånn har det vært tidligere også, blir jeg veldig rød i kinnene, og det begynner å svi litt. Lurere på om dette kan være en allergisk reaksjon, og at jeg burde bytte til en mere nøytral krem? Har hatt eksem før, så det kan jo også ha noe med det å gjøre, for det kan se ut som eksem den rødheten som forekommer. Bruker nå en krem fra bulldog. Noen tips til en ny, helst billig krem jeg kan prøve? Hadde dette foreksempel vært noe å teste ut? Endret 6. november 2012 av KlownX Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Hvis du vil ta vare på ansiktet ditt, så velger du ikke en billig krem! Denne er verdt å sjekke ut. http://www.hildechristina.com/manedens-produkt-februar-decleor-hydra-floral-cream Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Har samme problemet, og det er dessverre ingen enkel løsning på det. Jeg har måttet prøve meg frem til jeg fant noe som fungerer for min meg. Huden er forskjellig fra person til person, og du må finne noe som passer deg. Det er mye dårlig kvalitet å salg, som enten gir allergisk reaksjon, er fettete, gir kviser eller ikke holder hele dagen. Bodyshop hadde en god aloe-krem, men den solgte så dårlig at de sluttet med den. Produktene der er jevnt over gode. Bulldog fungerte ikke på meg. Har endt opp med en ganske dyr fuktighetskrem fra Truefitt & Hill. Etter mange år med prøving og feiling, så er det den beste jeg har kommet over - og den er verd prisen. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Jeg bruker selv produkter fra Lush. Stikk innom og spør om de har noe som er antiallergisk eller bare uten alkohol og parfymer. De pleier som regel å ha god peiling. Bruker en økologisk krem fra Lush som heter "Skin Drink" som inneholder aloe vera og avacado, og det funker bra for meg. Veldig feit krem da, men da slipper man å smørre så tykt. Bare spør om hjelp, om du er på Lush eller Body Shop.. De har nok masse erfaring med folk som er allergisk mot diverse produkter. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 8. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Skal stikke ut å se om jeg finner noe i morgen! Har tidligere sett meg ut denne, men de hadde ikke vareprøve av den sist jeg spurte. Noen innvendinger på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå