AnonymDiskusjon Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei. 20 år gammel gutt som har analkløe. Det klør litt, men ikke så mye at jeg ikke greier å holde meg unna. Huden er tørr og flasser av, og området har bare utvidet seg. Jeg bruker en body lotion krem, som skal gjøre huden bedre og gi den mineraler, men den funker vel ikke så bra. Noen forslag til noe som funker bra og effektivt? Jeg er omskjæret og har nå litt små hud som blir tørr og flasser av opp på penishodet i grøften(hvis dere skjønner). Det er ikke så mye. Det kan ikke være sykdom. Det verken svir eller klør. Men den flasser mer av når jeg runker. Tror også grunnen til at jeg har fått den er at jeg har runket for mye. Noen kremer som hjelper til der? Anonym poster: 304e48098db013c5a1b30e8c54bd5f6d Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg tror du burde gå til legen din. Hvis det sprer seg kan det tyde på at det er sopp eller en eller annen form for bakterievekst som kan bety en rekke ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå