-=Makaveli=- Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hej.. Jeg lurer på hvordan jeg kobler pc skjermen min til tv.. slik at jeg kan se på Divx på tv istede får pc...trenger jeg en spes kabel eller noe? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 du trenger en TV OUT utgang på skjermkortet ditt først og fremst. så trenger du en s-video kabel. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ja, du trenger hjelp til å lage topic. Lenke til kommentar
binders Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har nettopp fått det samme problemet selv finner ikke ut av dette, lyden min er plutselig borte her og får akkurat den samme feil meldinga som du har.Jeg har driver til ac97 på en cd men når jeg legger den til så finner den ikke for det,samtitig så kan jeg heller ikke få avinstalert lyd driverne som er der nå det er en annen driver som ligger på lyd under hardware.merkelig problem. Trenger serioøst hjelp her Binders Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Feil bruk av emnefeltet - tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg