Gnurk! Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg er ikke så hårsår at kommentarer om dialekta irriterer meg.... 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg er ikke så hårsår at kommentarer om dialekta irriterer meg.... Ikke jeg heller egentlig, men når det skjer hele forbanna tiden, og fra vilt fremmede i tillegg blir man ganske lei til slutt! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Til spørsmålet: Nei. Latterlig hvis man blir irritert av slikt. Det er bare morsomt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Nei, men jeg har opplevd andre som har blitt diskriminert på grunn av dialekt. De fleste tar det pent slik man bør gjøre. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Kan godt tenkes at det er Oslo/Bærums folk i hovedsaklig ja. Man kan i hvert fall se de på en mils avstand, de går som oftest i Helly Hansen jakke med rosa pique under og en heftig sleik. "Nei, Preben dette stedet stinker, vi tar heller et glass champagne i jacuzzien vår da!" Ja herregud, diskriminering er forferdelig. Untatt når det er snakk om folk fra Oslo og Bærum, de kan vi mobbe så mye som vi vil.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå