Countryman Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg har hengt opp en av de få projektorene som faktisk får god 3D-kritikk, på bl.a. AV-forum. Er veldig fornøyd, både i 2D og film i 3D. Det jeg er litt usikker på er, når jeg så spiller Arkham City (som er 3D-kompatibelt) i 3D gjennom xboxen - Hvordan vet jeg at jeg faktisk ser spillet i 3D og ikke Simulated 3D? på projektoren har jeg 3D-innstillinger : 2D, 3D eller Auto. Jeg har nå prøvd å ha den på Auto, og det jeg opplever da er at etter en stund slår projektoren seg automatisk over til 2D, slik jeg jeg må stille den over i 3D igjen. Jeg får da en følelse av at projektoren leser bildeinnstillingene som 2D, fordi jeg ikke har stilt inn dette, enten i spill-options eller i xbox-innstillingene. er det noen som har et godt svar på dette? det gnager litt i sjela at jeg kanskje spiller i Simulated 3D... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 For å gjøre spørsmålet mitt litt tydeligere: Må man forandre på innstillingene på xboxen for å få spillet i 3D, eller holder det å launche spillet og trykke på 3D-knappen på fjernkontrollen til projektoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå