Geir R. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Inne i hagen...... Bildet er fjernet. Beskrivelse: beklager men det ble et bilde til fra gamlebyen Link til bildesiden Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Veldig flott dette Geir! Sylskarpt so det heldt. Utrulege detaljer du får ut av kameraet ditt. God eksponering, flotte fargar og fin komposisjon. Likar dette:) Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Hei Takk for kommentaren. Ja som sagt her tidligere så er eg godt fornøyd med detaljrikdommen som kamera gir. Lenke til kommentar
John EM Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Fine bilder du viser frem. Er litt nysgjerrig på exif-data og metoder. Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Hei Takk i like måte Eg har skrevet deg og et spørsmål og får vel svar snart Det er ikke så all verden. Eg prøver som regel å finne rette WB, så tester eg ut lysmengden, (eksponeringstiden) prøver å få med detaljer inne i husene også så det ikke bare blir overeksponerte lyskilder for det er det jo noen av i bildene. Pvøver å holde så lav iso som mulig og da blir jo eksponeringtiden (brukt 10s her) lengre men er det vindstille så gjør dette ingenting. Lenke til kommentar
John EM Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 HeiTakk i like måte Eg har skrevet deg og et spørsmål og får vel svar snart ;)Det er ikke så all verden. Eg prøver som regel å finne rette WB, så tester eg ut lysmengden, (eksponeringstiden) prøver å få med detaljer inne i husene også så det ikke bare blir overeksponerte lyskilder for det er det jo noen av i bildene.Pvøver å holde så lav iso som mulig og da blir jo eksponeringtiden (brukt 10s her) lengre men er det vindstille så gjør dette ingenting. Takk for det. Må vel snart prøve meg på et nattbilde snart. La ikke merke til spørsmålet ditt før du gjorde meg oppmerksom på det, men har besvart det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg