Bingogress Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe meg en Alienware X51. Jeg har inget behov for å vite hvor overpriset eller hvor lite komponentene er verdt i betrakning til hvilken prisklasse Alienware er. Det jeg lurer på er hvilken av de ferdigstilte Alienware X51 som passer meg i forhold til hva jeg spiller. Jeg spiller hovedsaklig World of Warcraft, Minecraft, Left 4 Dead, Battlefield 2 Bad Company (Ønsker å kunne spille Battlefield 3), Skyrim, Oblivion og DayZ. http://www.dell.com/...lienware-x51/fs Valget står mellom en i5 prosessor og i7 prosessor. Jeg gjør en del opptak med Fraps i sammenheng med Skyrim, Minecraft og noe snevert med World of Warcraft. Hvilken av prisene burde jeg gjøre innkjøp av? Takk for svar Endret 6. november 2012 av kinglarsi Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Den til 9000. Harddisken er den samme i alle maskinene, og et GTX 660 er såpass svakt at du ikke kan kjøre på med CPU-intensive grafikkinnstillinger uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå