V. Haugen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 To store oppgraderinger i den nye Facebook-versjonen til iOS. iPhone får ny Facebook-profil Lenke til kommentar
thfi Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Å, gleder meg til oppdateringen ! <3 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform? 3 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform? Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Slider fra høyre her og da kommer kontaktene inn, akkurat som i artikkelen. Laste opp flere bilder samtidig kan jeg også. Og begge funksjonene har vært på Android forholdsvis lenge, kan tenke meg at det er over en måned siden den oppdateringen, uten at jeg har fulgt spesielt med. At man kan dra fra høyre og få fram kontaktlista oppdaga jeg ved et uhell. 1 Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Artig med en IOS oppdatering som man kan merke/se! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene? Jaha? Android fikk denne funksjonen 21 september. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 La oss ikke krangle over hvem som fikk hvilke funksjoner først, men heller glede oss over at begge plattformer faktisk får de samme funksjonene. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 La oss ikke krangle over hvem som fikk hvilke funksjoner først, men heller glede oss over at begge plattformer faktisk får de samme funksjonene. Men da er det jo ikke noe gøy. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 La oss ikke krangle over hvem som fikk hvilke funksjoner først, men heller glede oss over at begge plattformer faktisk får de samme funksjonene. Men... hvor skal vi liksom oppføre oss som små barn da? You're not my real dad! 2 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene?Jaha? Android fikk denne funksjonen 21 september. Okei, fikk forsket litt nå. Og fant ut at jeg dreit den. Men uansett så har ikke Android filter ! LOL xD Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Okei, fikk forsket litt nå. Og fant ut at jeg dreit den. Men uansett så har ikke Android filter ! LOL xD Filter? Er det ikke nok filtre der ute allerede? Dere kan få beholde dem, jeg har ikke lyst på dem (selv om vi allerede har nok av filtre i fotogalleriet. 1 Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform?Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene? Nå lyger du - og det er stygt! Android har hatt denne chatmenyen på siden en god atund nå. OBS: ser nå at jeg har kommentert på et innlegg som er "ferdig" diskutert... Min feil. Endret 6. november 2012 av martin9 1 Lenke til kommentar
thfi Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Dette har vært standard i Android-appen ganske lenge... Forfriskende at iOS er seint ute for en gangs skyld. Kanskje det betyr at Facebook har byttet over til Android som hovedutviklingsplatform?Ehh.. nei. Android har aldri hatt den chat funksjonen hvor man bare kan dra fra høyre hjørne. Og si meg, når fikk androi versjonen filter til bildene?Nå lyger du - og det er stygt! Android har hatt denne chatmenyen på siden en god atund nå.OBS: ser nå at jeg har kommentert på et innlegg som er "ferdig" diskutert... Min feil. Jepp that's me. Kommenterer de fleste ting uten å vite om det er sant. Haha... Hmm.. Jeg bør kanskje få meg en Samsung snart .. hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg