pkej Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvor mange watt bruker følgende utstyr, jeg håper noen med utstyret kan poste informasjonen: Maxtor IDE ATA-133 200GB 7200RPM 8MB vanligvis står det oppgitt hvor mange ampere (A) og for hver spenning (12V og 5V). Hauppauge! WinTV Nexus-s; jeg antar at manualen kan si hvor mange watt maks forbruket er, eventuelt maks strøm (A) for hver spenning. Hauppauge! Common Interface 2 slots; info finnes i manualen, som over. TerraTec SoundSystem Aureon 7.1 Space; info finnes i manualen, som over. Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB; info finnes i manualen, som over NEC DVD-brenner IDE ND-1300, Bulk Sort; merking som for harddisken tipper jeg Jeg trenger disse verdiene for å finne ut hvilken størrelse jeg må bruke på powersupply for min stue PC; som jeg ønsker å få stillegående og derfor vil bruke minst mulig PSU på. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Den var nyttig Villmink.... Takk Lenke til kommentar
pkej Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Den siten havner nå i min bookmarkliste. 350 W er visst hva jeg trenger for maskinen Jeg får gå over til en Athlon XP 2500 box, det vil minske forbruket med 20 watt, og prisen på boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå