Redaksjonen. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Dette bilspillet modner som en god vin. Anmeldelse: Need for Speed: Most Wanted (PS3) Lenke til kommentar
Jan K. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ser veldig bra ut. Kommer nok til å skaffe meg dette ja Lenke til kommentar
Richard Bolstad Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har dette spillet og folkens det er helt epic! Jeg er totalt hekta. Få tak i dette bilspillet med en gang, for det er det aller beste free roaming bilspillet jeg har spilt noensinne Lenke til kommentar
Jan K. Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg har dette spillet og folkens det er helt epic! Jeg er totalt hekta. Få tak i dette bilspillet med en gang, for det er det aller beste free roaming bilspillet jeg har spilt noensinne Hvilken konsoll har du det på? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) "Har du noensinne tenkt over hva som egentlig skjer når man slipper en okse løs i et glassmagasin?" Mythbusters har testet det der, og det viste seg faktisk at oksene var svært forsiktige og var ikke borti noe som helst. On-topic kjøpte jeg spillet til PS3 i dag, men førsteinntrykket er at det er svært vanskelig. Klarer jo knapt å unngå å havne på sisteplass på et Easy løp... Endte opp med å bli forbannet og kjøpte Assassin's Creed 3 på PSN, så blir å spille det i natt i stedet. Men skal tilbake til NFS i morra. Trenger mye bedre bil (eventuelt tuning), antar jeg. Klarte å stikke av fra purken en gang, men det var mest flaks (og en liten dytt inn i en vegg... hihi.) Bra spill, men vanskelig start. På den annen side har vi jo klassikeren Second Sight. Starten var svært vanskelig, da man måtte snike seg forbi alt mulig og ble oppdaget hele tiden. Men så kunne man plutselig bli usynlig... Btw andre som har problemer med å være tilkoblet Autolog? Jeg blir sparket ut etter noen minutter hver gang. Har registrert Online Pass. Endret 10. november 2012 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg