Bansh Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har nettopp kjopt meg t610 og USB Cable DCU-11. Men det blir ikke kommunikasjon mellom PC'en og telefonen. Jeg vil legge in themes, ringetones, bakgrunner osv. paa telefonen. Men er det noe jeg skal gjore med telefonen? Noen innstillinger? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 offtopic:Jeg har hørt at kabel ikke er så bra med T610. Hørt at den har problemer med å opprette en forbindelse mellom mobil og PC. Tror BT adapter funker best. ontopic: Jeg vet ikke hva slags innstillinger som man må ha. sorry. Lenke til kommentar
OrgasmicMidget Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Bruk sendfile som er et program du finner på: www.christersson.org Da skulle det gå å sende via kabel! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Bruk sendfile som er et program du finner på: www.christersson.orgDa skulle det gå å sende via kabel! Ja har provd det. Men den finner ikke mobilen Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 På telefonen går jeg inn på kommunikasjon. Så trykker jeg på tilbehør, men den sier at jeg ikke har noen tilbehør knyttet til. Og jeg har satt in kabelen i telefonen. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Kan jeg gjøre akkurat det samme med en kabel som å bruke bluetooth'en? hvor mye må jeg ut med for en bt adapter? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg har akkurat mottat mitt bt adapter som fungerer perfekt. Sjekk PSData for pris og bestilling... www.psdata.no Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 edit: sorry (offtopic) Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. september 2003 Forfatter Del Skrevet 8. september 2003 hold dere til emnet da... Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 går utifra at du har lagt inn xtend connect programmet som er på cdromen som følger med telefonen? gå i control panel og enable dem com porten som telefonen/kabelen bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå