brian1 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Skal ha meg ny PC og har sett ut to typer. Hva syntes du jeg skal velge? Viftestøy er viktig at ikke er høy!!! eller C1020 eller C1110 Håper dere kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Det er lett: C1110 Lettere, ca lik prosessor ytelse, bedre batterilevetid, mer ram, mindre viftestøy, wlan, 64 mb shared videoram istede for 32, osv, osv... Tipper du er er litt usikker på den pentium m prosessoren med 1.3 ghz, men ikke vær det. Den yter minst til 2 ghz. Til denne prisen kan jeg også anbefale en Elitegroup green 551. Du får den på Multicom.no til 14500. Denne lappen er ganske lik c1110 men har en mye råere skjerm, et mye råere skjermkort og 1.4 ghz pm prosessor. Bakdelen er litt viftestøy, men til å leve (i harmoni) med. Også følger det ikke med programvare. Men for all del IKKE vurder c1020. Da går du heller for c1110 Lenke til kommentar
Goonah Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 C1110 har forsåvidt ikke noe viftestøy, men harddisken derimot bråker alt for mye synes jeg. C1020 kjenner jeg ikke til, så den kan jeg ikke uttale meg om. Etter mine erfaringer med venner og familie sine bærbare maskiner (og alle feil og svakheter som har dukket opp der) må jeg si at jeg aldri kommer til å kjøpe Fujitsu-Siemens selv. Samtlige maskiner jeg har vært borti har hatt problemer med vifter, jevnlige systemfrys, døde pixler ++. Men det kan jo være en tilfeldighet, finnes sikkert mange som er kjempefornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå