Enceladus Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Når jeg går inn i bios og velger å boote fra Harddisk så er det ingen respons fra pcen. Velger jeg derimot å boote fra USBen hvor jeg installerte Ubuntu fra så starter maskinen fint opp. Hvorfor? Når jeg valgte å installere Ubuntu så valgte jeg å sette av hele disken til ubuntu (tror jeg). Jeg gikk imidlertidig ikke ikke inn på den tabben som heter advanced for å gjøre noe videre med partisjonen. Kan det være grunnen? At den har installert ubuntu på USB stikka og ikke Harddisken? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Nei, ikke med mindre du valgte USB-sticken som medium. Når du starter fra USB, får du da tilbud om å installere? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Nei, får ikke tilbud om å installere. Ubuntu starter opp med en gang og fungerer helt fint. Edit: La inn ununtu på nytt. denne gangen lastet jeg ned en ny versjon og la inn på usb stikken. I motsetning til forige gang så valgte jeg nå å legge inn ikke fra windows men fra ubuntu. For en tid tilbake så hadde jeg samme problemet når jeg la inn Ubuntu på en pc som hadde windows på seg. Det fungerer ihvertfall fint nå. Takk for svar Endret 6. november 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Da har du installert på USB-sticken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå