Niklasp Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Microsofts lynmeldingstjeneste byttes ut. – Snart forsvinner Live Messenger Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Også må de sammenslå Skype med Lync tjenesten i seinere tid antar jeg....som er LANGT bedre enn Skype i min meining. Endret 6. november 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Også må de sammenslå Skype med Lync tjenesten i seinere tid antar jeg....som er LANGT bedre enn Skype i min meining. Dette er allerede på plass i Lync Server 2013 Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg begynte min "messenger-tid" med Yahoo! Messenger. Så ble den slått sammen med MSN Messenger. Så ble den Windows Live! Messenger, og nå blir jeg Skype-kunde.. Håper de vet å slette kundeinformasjon fra de gamle tjenestene når vi er flyttet over til det nye. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Også må de sammenslå Skype med Lync tjenesten i seinere tid antar jeg....som er LANGT bedre enn Skype i min meining. Problemet med lync er en dårlig mobil-klient og ingen(?) andre programmer som støtter det ordentlig. AtW Lenke til kommentar
Mheetu Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Så lenge eg fortsatt kan bruke Live Messenger, er eg fornøyd. Skype finner nemlig ikke webkameraet mitt (bruker FireWire-kontakt). Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Problemet med lync er en dårlig mobil-klient og ingen(?) andre programmer som støtter det ordentlig. AtW Andre programmer? Hva tenker du på her? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Andre programmer? Hva tenker du på her? Jeg bruker stort sett kun messenger-programmer som støtter mange protokoller, så slipper jeg å sulle med å ha så mange forskjellige. AtW 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Trodde ikke folk brukte MSN lenger. Lenke til kommentar
espenandre Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Da håper jeg at Skype blir mer intuitivt og brukervennlig enn det er i dag, de har en del å gå på der. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Betyr dette at chat-funksjonen til Skype blir integrert i messenger som man finner som applikajon i Windows 8? Facebook og MSN er integrert der, men ikke Skype. Hadde forøvrig vært fint om de hadde fått den til å støtte samtaler på Facebook med flere personer - det gjør den ikke nå. Det medfører at jeg bruker den mye mindre enn hva jeg ellers hadde gjort. Lenke til kommentar
setpos Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Da betyr vel det at også Skype blir spekket med reklame :-( Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Begynte å bruker messenger i 2001, for å holde kontakt med venner og familie. Og det brukte jeg hver dag i mange år frem til FB begynte å komme. Messenger har jeg definitivt hatt mye nytte og glede av. Endret 6. november 2012 av hqonline Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Så da er det kun klienten og ikke protokollen som blir kuttet? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Så da er det kun klienten og ikke protokollen som blir kuttet? Virker sånn om jeg oppfatter artikkelen rett. AtW Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg begynte min "messenger-tid" med Yahoo! Messenger. Så ble den slått sammen med MSN Messenger. Så ble den Windows Live! Messenger, og nå blir jeg Skype-kunde.. Håper de vet å slette kundeinformasjon fra de gamle tjenestene når vi er flyttet over til det nye. Yahoo ble aldri slått sammen med MSN Messenger... Yahoo Messenger lever i beste velgående. Men det var vel en integrasjon mellom dem en stund (aner ikke om det funger fortsatt). Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Så hva blir sluttresultatet for oss som bruker både Skype og "MSN" da? En ny versjon av Skype som også godtar "Windows Live"-adresser i kontaktlisten, eller? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Du kan allerede logge inn med din live id på skype, og få over kontaktene ifra msn. Hva som kommer til å hindre meg ifra å bruke skype som primær klient, er hvor latterlig bloated den klienten er. Toolbars, infolinjer, reklame og masse dill som ikke har noe å gjøre i "min" klient. Jeg liker ting simpelt og clean. Men dagene med hurtigtaster er mer eller mindre forbi, nå er touch det store, og da trenger man jo gjerne et ikon for alt man gjør også. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Dette har vell ligget i kortene lenge, men Skype har et horribelt UI som tar opp abnormt med plass (ikke at Live Messenger akkurat ble bedre med tiden det heller..) og jeg håper de forbedrer det drastisk, og Mac klienten sluker fremdeles ressurser som bare det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Kjenner flere som bruker WLM og folk regner vel stort sett WLM som et chatteprogram og skype som en IP-telefon. Brukte det mer før, spesielt til å overføre filer som var for store for å sendes med epost. Ikke alle vil på facebook, og skype krever vel også raskere linjer pga høyere kvalitet. Mange irriterer seg også av toolbaren som skype legger inn men mulig det unngås når det går gjennom win. Litt fristet til å mistenke at dette gjøres for å pushe win 8 og touch. Antar det vil komme en touch løsning for skype til metro og til windows phone 8. Hva er det neste som forsvinner, windows live mail...? Endret 8. november 2012 av medlem-82119 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå