Gå til innhold

HP Folio 13", 3999 =

Lacim

Anbefalte innlegg

Søkte litt på nettet etter gode tilbud, og kom over denne maskinen på Expert.

http://www.expert.no/baerbarpc/hewlettpackardhp131000laptop/p/3998/

Et kjapt søk i prisguiden og på prisjakt viser at maskinen koster fra det dobbelte og over hos andre konkurrenter. Er jeg helt idiot eller er dette et utrolig godt kjøp?

Leste litt på reviews og maskinen gjør det helt OK. God batterilevetid men dårlig skjerm. Det kan jeg leve med når det er snakk om den prisen.

Noen innspill? Sitter med fingeren på "bestill". Kjekk maskin å ha liggende ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så faktisk på denne hos Expert i dag, og falt pladask! Kostet 5999 i butikk, og prisen er jo til og med høyere andre steder!

Så hehe, dro kortet litt spontant nå og kjøpte :ohmy::) Men frykter at produktet kanskje er feilpriset og at jeg får en mail om at den egentlig koster 2000 mer i morgen...

BTW, tusen takk for tipset :D

Endret av filipxl
Lenke til kommentar

Ja, om dette stemmer så har vi jo gjort årets kupp. Har sett på flere pc'er i det siste, og har vært på utkikk etter en 13'' i5, gjerne ultrabook til 5-6 tusen - og jeg vurderte denne som kanskje det beste alternativet pga. SSD disken når prisen var 6000! Så ja, krysser fingre og tær nå.

Endret av filipxl
Lenke til kommentar
Ordre fullstendig sendt fra lager

Tilbudet er nok ekte, fantastisk :) Julegave til dama sikret.

Det er "bare" snakk om Sandy Bridge, men dekker absolutt alle dagligdagse behov. Må enten være maskiner Expert har hatt lenge, eventuelt så har de fått et knalltilbud fra HP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...