Vilkårlighet Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei Har spilt ferdig assassin creed 3, men føler at jeg forsatt har mer å se i spillet(gjøre side-missions etc.) Men saven min starter bare opp rett før siste sekvens!? Er det ingen måte å gå tilbake på? Må jeg gjøre alt igjen?.... Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Skal kunne velge hvilken sekvens du vil spille. Bare å følge med i spillet det. Lenke til kommentar
Vilkårlighet Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Skal kunne velge hvilken sekvens du vil spille. Bare å følge med i spillet det. Problemet er at det ikke kommer opp en sekvens meny når man er på den "the last stretch".. Kommer bare opp en standar pausemeny.. Nothing else.. Lenke til kommentar
Ezio Auditore da Firenze Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Spurt gamestop, Elkjøp, Spaceworld eller lignende? Lenke til kommentar
eesp Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Se ferdig credits, så kan du spille videre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå