bengrin Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hallo! Jeg har alltid hatt litt problemer med fetisjen min som har alltid plaget meg. Jeg er en en mann i alder av 24 år, folk alltid beskrevet meg som en godt likt, snill gutt som gjorde det godt på skolen, begynte ikke å drikke før jeg var 18 år og var venn med alle. En sunn, ung, fornuftig norsk ungdom som var veldig uskyldig og var forsåvidt alltid veldig godt likt av damene. Jeg har dessverre i løpe av ungdomsskole og vgs årene overrasket mange... pga de jentene jeg har vært borti. Det har aldri vært noen søte venninner som jeg hadde i vennegjengen min og som var keen på meg, isteden for de bra jentene, har jeg alltid valgt å rote meg borti de største tøsene på skolen. Og slik er det fortsatt i dag... jeg tenner KUN på damer så ser veldig horete ut, elsker når de er bimboer, går med masse sminke, høye sko og lite klær på, er solbrune, helst blonde høye og tynne. De kan godt ha silikon og være frisører. I tillegg digger jeg når jeg vet at de har pult mange før. Problemet er at jeg har aldri tiltrukket den kategorien av damer, de har alltid gått etter gutter som var kriminelle eller ofte utlendinger som var ´´gangstere´´ i ungdommen. Neste problem er at jeg er i grunnen en person som vil gifte meg og vil ha barn. Jeg føler ikke at mange av de ´´bimbo-tøsene ´´som jeg kunne hatt i senga mi hele tiden, tenker like seriøst som meg. Har møtt og vært en del med damer som var helt normale og så litt mer odentlige ut, men jeg har aldri klart å bli like kåt på de. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Forhold handler jo om mer enn bare sex, så om du ønsker et forhold - så kan du jo prøve å finne en jente du liker. Etter dere har blitt mer trygg på hverandre, kan du jo eventuelt legge ut om fetisjen din og muligens synes hun det er en grei ting, og vil da "kle seg ut" som en av de her type jentene. Det skal vel egentlig litt til, for å finne noen som synes dette er okay, om hun er en ordentlig jente - men det skader jo ikke å prøve? 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Bare vent noen år til du.. da kommer disse bimbo-tøsene til å være desperat etter en snill mann etter at kroppene deres er utslitt og de har tre barn med forskjellige fedre som klamrer seg til skjørtekanten deres. 7 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Problematisk ja. Som med alle andre personer med krav, preferanser og fetisjer får du vel oppsøke disse som du tiltrekkes av, og derfra prøve å finne en som er like seriøs som deg. Er ikke egentlig en løsning eller et svar på hva du spør om, sier seg selv at om du innskrenker "målgruppen" betraktelig pga spesifikke krav blir det mindre sjanse for å finne en som du matcher personlighetsmessig. Men jeg skal fortelle deg noe basert på egen erfaring. Jeg hadde en kjæreste en gang som jeg, i starten, ikke synes var særlig pen. Hun var ikke tiltrekkende. Men jeg ble kjent med henne likevel, veldig tilfeldig, og jeg ble gradvis tiltrukket av hennes personlighet. Etter hvert ble hun mer og mer tiltrekkende for meg. Jeg tenker at dette er noe som i mindre eller større grad gjelder alle, på samme måte som at man hører bedre etter hvis man liker eller har høy troverdighet til personen som snakker. Inntrykk og fokus blir påvirket av følelser. Poenget mitt: kanskje du ikke trenger å finne deg en "bimbo-tøs", men bare finne deg en jente som har en personlighet du føler kan matche din egen, og gi deg litt tid? Kanskje du vil oppdage at du tiltrekkes henne mer og mer etter hvert, selv om hun ikke nødvendigvis er tøsete. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hallo! Jeg har alltid hatt litt problemer med fetisjen min som har alltid plaget meg. Jeg er en en mann i alder av 24 år, folk alltid beskrevet meg som en godt likt, snill gutt som gjorde det godt på skolen, begynte ikke å drikke før jeg var 18 år og var venn med alle. En sunn, ung, fornuftig norsk ungdom som var veldig uskyldig og var forsåvidt alltid veldig godt likt av damene. Jeg har dessverre i løpe av ungdomsskole og vgs årene overrasket mange... pga de jentene jeg har vært borti. Det har aldri vært noen søte venninner som jeg hadde i vennegjengen min og som var keen på meg, isteden for de bra jentene, har jeg alltid valgt å rote meg borti de største tøsene på skolen. Og slik er det fortsatt i dag... jeg tenner KUN på damer så ser veldig horete ut, elsker når de er bimboer, går med masse sminke, høye sko og lite klær på, er solbrune, helst blonde høye og tynne. De kan godt ha silikon og være frisører. I tillegg digger jeg når jeg vet at de har pult mange før. Problemet er at jeg har aldri tiltrukket den kategorien av damer, de har alltid gått etter gutter som var kriminelle eller ofte utlendinger som var ´´gangstere´´ i ungdommen. Neste problem er at jeg er i grunnen en person som vil gifte meg og vil ha barn. Jeg føler ikke at mange av de ´´bimbo-tøsene ´´som jeg kunne hatt i senga mi hele tiden, tenker like seriøst som meg. Har møtt og vært en del med damer som var helt normale og så litt mer odentlige ut, men jeg har aldri klart å bli like kåt på de. Du vil ha det du ikke kan få altså? Hmmm, virker kjent. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 du er bare 24. vent noen år til du så finner du nok ut av d til slutt Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Fortsatt ung! Nyt livet, så dukker plutselig riktig kjerring opp Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hallo! Jeg har alltid hatt litt problemer med fetisjen min som har alltid plaget meg. Jeg er en en mann i alder av 24 år, folk alltid beskrevet meg som en godt likt, snill gutt som gjorde det godt på skolen, begynte ikke å drikke før jeg var 18 år og var venn med alle. En sunn, ung, fornuftig norsk ungdom som var veldig uskyldig og var forsåvidt alltid veldig godt likt av damene. Jeg har dessverre i løpe av ungdomsskole og vgs årene overrasket mange... pga de jentene jeg har vært borti. Det har aldri vært noen søte venninner som jeg hadde i vennegjengen min og som var keen på meg, isteden for de bra jentene, har jeg alltid valgt å rote meg borti de største tøsene på skolen. Og slik er det fortsatt i dag... jeg tenner KUN på damer så ser veldig horete ut, elsker når de er bimboer, går med masse sminke, høye sko og lite klær på, er solbrune, helst blonde høye og tynne. De kan godt ha silikon og være frisører. I tillegg digger jeg når jeg vet at de har pult mange før. Problemet er at jeg har aldri tiltrukket den kategorien av damer, de har alltid gått etter gutter som var kriminelle eller ofte utlendinger som var ´´gangstere´´ i ungdommen. Neste problem er at jeg er i grunnen en person som vil gifte meg og vil ha barn. Jeg føler ikke at mange av de ´´bimbo-tøsene ´´som jeg kunne hatt i senga mi hele tiden, tenker like seriøst som meg. Har møtt og vært en del med damer som var helt normale og så litt mer odentlige ut, men jeg har aldri klart å bli like kåt på de. Kanskje du liker de "bimboene" du vil bli ferdig med dem og kanskje få kone og barn som er varig, mens du enda er ung så liker du disse... Jentene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg