Goodbye Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Die Hard er naturligvis et must i julen. 1 Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Tenkte å få sett en liten bunke med filmer i år. Miracle on 34th Street (1947) A Christmas Story Black Christmas Meet Me in St. Louis Die Hard Gremlins Barman Returns Scrooged Joyeux Noel Bad Santa Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Snodig at alle vil ha Amerikanske hollywood julefilmer. Vil helst ikke se sånne amerikanske greier jeg i forbindelse med jul, eller forbinder dem med jul. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Filmene jeg forbinder med jul er: - Home Alone - Batman Returns - Die Hard 2 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Fant ingen trailer for denne, men denne ser vi hver jul. http://www.youtube.com/watch?v=H7URZz3OtqA Endret 26. november 2012 av notus Lenke til kommentar
ennj Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Da jeg så The Shining forleden fikk jeg merkelig nok julestemning. Nicholson er til tider morsom for oss som kan le av denslags, og det hele foregår jo langt oppe på fjellet på vinteren. Det blir nok til at jeg introduserer den til familiemedlemmer i jula. The Apartment (1960) handler heller ikke om jul, men foregår delvis i juletiden. I likhet med de fleste julefilmer har den også en tydelig moral, uten at den er pinlig tydelig. Jeg anbefaler den til alle, men spesielt de som tror film eldre enn 1980 er kjedelig og at romantiske komedier er for kvinner. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Liker veldig godt Home Alone 1 og 2 (blir ikke jul uten dem). Og Mikkes Jul i Andeby er også helt fantastisk og se når jeg våkner opp på julaften. Noen andre forslag til filmer som ligner dette? Helst ikke alt for gamle. Og lurer også på hvorfor folk forbinder Die Hard med jul? Har ikke sett noen av filmene, men er ikke dette rene actionfilmer? Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Og lurer også på hvorfor folk forbinder Die Hard med jul? Har ikke sett noen av filmene, men er ikke dette rene actionfilmer? Det stemmer. Jeg har bare sett den første, men hele filmen foregår på julaften. Musikken har flere dombjeller i seg og rulleteksten går til sangen "Let it Snow". Det er sikkert noe mer, men det er en stund siden jeg har sett filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå