MPC Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hei! Det er snart jul, og snart spør mine foreldre kva eg har lyst til å få. Trur eg har lyst på ein ny stativ/tripod til DSLRen min. Har ikkje noko peiling på stativer/tripoder så får håper dåkke kan foreslå ting. Den eg har no er ein HAMA Star 63 som eg fikk kjøpt for 200 kr. Den duger til sitt bruk, men er veldig plastikk, manglar kvalitet følelsen og hodet som er på den er ikkje noko å nemne. Ofte når eg prøver å ta portrett bilete med stativet så er alt så "tung" at hodet som holdar inn kameraet begynner å bøye seg så kameraet må oftast flytte tilbake opp i posisjon.Kan også nemne at det er irriterande å måtte bruke "stikka" på stativet (den joystick lignande tingsen), sida det er ikkje er "fluid"motion når eg flytter kameraet frå side til side med den, Grensa er på rundt +/- 2000 kroner, som skal inkludere stativet og hodet (eller kombinert). Så eg får sikkert ikkje det beste, men får heller ikkje det dårligaste på markedet heller trur eg. Ting som hadde vert fint å få med til stativet: 1. At stativet kan bli forvandla til ein monopod. 2. Hadde også vert fint om stativet hadde litt kvalitets følelse og at det kunne tåle litt vekt. Minst 2-3 kg. 3. At stativet skal sitte godt i bakken, eller ha ein krok under der eg kan legge på vekt. 4. At når kameraet er i portrett modus så er det ikkje noko sjansje for at hodet skal lausne og bøye seg nedover 5. Når eg panorerer med "joysticken" så bør det være flytande, for eksempel om eg bruker det til filming (sjølv om eg ikkje skal). 6. Hadde vert fint om høgda hadde vert på rundt 1:65 - 1:80 (Er 1M93CM sjølv, så har ikkje lyst å måtte bøye meg for mykje). 7. Hadde også vert fint om stativet kunne vert brukt frå ca 20-30 cm over bakken, men er ikkje ein must. Endret 5. november 2012 av MPC Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Er dette noko? http://www.japanphoto.no/induro-aluminium-8m-stativ-at313 og http://www.japanphoto.no/manfrotto-3-veishode-aluminium-m293 ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Du forlanger for mye av et stativ Mulighet for enbens og oljefylt hode er ikke standard, du må nesten kjøpe det hver for seg, foreksempel dette hode. Til 2K er manfrotto 055Xprobe populært, spesielt makrofunksjonen er knall, for deg vil nok med et 804RC2 hode være greiest. Endret 5. november 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
MPC Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Takker for svar Nautica! Den der manfrotto 055Xprobe ser konge ut! Men finner ikkje hodet du linka til? Edit: Ser no at linken du gav meg er stativet + hodet kombinert. Dette ser fint ut . Håper den er fortsatt der når julegåvane vert kjøpt inn om nokre veker. Endret 5. november 2012 av MPC Lenke til kommentar
Nessimelle Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Jeg har denne og er veldig fornøyd: http://www.holgacamera.com/sirui-n2204-carbon-fiber-tripod-kit/ Lenke til kommentar
MPC Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 No er den bestilt, så eg har noko å glede meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå