Nacalai Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Heisann, har et utrolig irriterende problem med min Samsung Galaxy S3, den sliter med å lade. Det står at den lader, men istedenfor å gå opp i prosent, så går den nedover. Noen ganger funker det litt, men veldig ustabilt, noen ganger kan det laddes litt fort, noen ganger ikke. Setter jeg telefonen på lading over natten er den kanskje på 40% om morgenen, eller 8%. Jeg merker at ladekabelen sliter med å sitte i telefonen også, bare jeg tar litt i ledningen så slutter den å lade. Kan legge til at PCen min gjenkjenner ikke S3en min når jeg kjører USB'en inn i pcen. Hva kan problemet være? Det er ikke ladekabelen, for jeg har prøvd 3 stk og det skjer med alle, da må det enten være batteriet eller selve inngangen for strøm kanskje? Noen ideer? Takk på forhånd. Endret 7. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Ingen ideer? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Se etter væskeskade. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Se etter væskeskade. Problem løst. Tok en fabrikk-reset, og nå kan den både laddes og gjenkjennes av PCen! Takk til kimare for tipset. Endret 7. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Anbefaler at du skrur av og på telefonen med jamne mellomrom for å forhindre datakrasj. Er mange prosesser som ikke avsluttes selv om applikasjonen tilsynelatende er avsluttet. Til slutt går det gale. De fleste av oss skrur av PC'n hver dag. Mobiltelefonen i dag er så mye mer enn bare en telefon. Selv skrur jeg av og på telefonen daglig. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Takk for tipset, merker at telefonen begynner å lade litt tregt igjen Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Det varte bare en liten stund, nå går det ikke an å lade telefonen i det hele tatt. Hva kan årsaken være? Og vil dette kunne gå på garanti? Har uansett bestilt meg en separat lader + ekstra batteri til S3'en, sånn at jeg får strøm i den. Lenke til kommentar
snaxzor89 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det varte bare en liten stund, nå går det ikke an å lade telefonen i det hele tatt. Hva kan årsaken være? Og vil dette kunne gå på garanti? Har uansett bestilt meg en separat lader + ekstra batteri til S3'en, sånn at jeg får strøm i den. har samme problemet med min, så jeg snakket med samsung. jeg fikk et referansenr på reperasjon fra de og de sa jeg skulle henvende til nermeste telekiosken siden jeg kjøpte den via nettbutikken til telenor.. Så telekiosken sender den til samsung å de fikser det.. tror jeg men de på samsung hadde aldri hørt om flere tillfeller enn mitt, men de skulle registrere feilen i tillfelle det kom flere med samme problem som meg.. så ring samsung å si ifra om feilen å få ett referanse nr Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Akkurat dette sliter jeg også enormt med, men det er litt avhengig av type kabel og strømkilden. Med noen kabler får jeg kanskje 1% i timen, andre gir meg fullt batteri på 45 min, og noen ganger går jeg 10% ned på en halvtime lading. I bil sliter jeg spesielt, selv om 12-voltuttaket støtter 2,5A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå