RasmusKRiis Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Lenge siden jeg har postet noe her. Noen tanker? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Fin bruk av silhuetter. Synes kanskje at krakken ble litt midtstilt. Kanskje prøvd å beskjære litt på høyre side? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Meget bra bilde! Det eneste jeg kan komme på som ville forbedret det var kanskje å ha et menneske eller to sittende på benken. Kanskje et par som holdt rundt hverandre?. Et annet alternativ kunne vært å få fram litt mer kontraster fra skyene i toppen av komposisjonen din? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Tja, jeg må si jeg likte komponeringen godt. Dog synes jeg kanskje det skulle vert med LITT mer i bunnen. Men jeg likte bildet godt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Fin komponering, og fine silhuetter. Enig med BjerkneZ også, føler at den blir litt avkorta i bunnen av bildet. Er det croppet fra bunnen, eller er det 'all there is'? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 14. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2012 Fin komponering, og fine silhuetter. Enig med BjerkneZ også, føler at den blir litt avkorta i bunnen av bildet. Er det croppet fra bunnen, eller er det 'all there is'? Er croppa i bunnen, takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå