Gå til innhold

[Løst] Ny gaming PC 8 - 10k max

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Da er ordren sendt, og jeg mottar den om ikke så alt for lenge! ^^

BTW: Er det nødvendig med antistatisk armbånd?

Edit: Jeg fikk også byttet de delene som jeg ville bytte ut, som f.eks viften som jeg byttet med en 1155 støttet modellen av viften.

Armbånd er ikke nødvendig da du skal være ganske så dårlig på PC bygging før du greier og drepe noen av komponentene.

Bare pass deg for tepper og ull sokker så skal det gå greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare pass deg for tepper og ull sokker så skal det gå greit.

Vil det si at jeg ikke kan bygge PCen på et bord som står på et teppe..? Eneste stedet som er stort nok er i stuen min, og der er det et stort teppe..

Armbånd er ikke nødvendig da du skal være ganske så dårlig på PC bygging før du greier og drepe noen av komponentene.

Jeg er nybegynner, og dette er min første stasjonære jeg skal bygge..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Vil det si at jeg ikke kan bygge PCen på et bord som står på et teppe..? Eneste stedet som er stort nok er i stuen min, og der er det et stort teppe..

Jeg er nybegynner, og dette er min første stasjonære jeg skal bygge..

Det skal gå så lenge teppet har korte hår/er av den harde typen. De langhårede teppene er problemet da disse lader deg opp ganske fort og kraftig.

Og det med "nybegynner" er ikke noe og bry seg om.

Kjenner flere som bygget selv uten noe tidligere kunnskap og Pcene deres fungere fortsatt i dag.

Her har du to kjappe guider om hvordan du bygger en Pc, de er litt gamle, men fremgangen er lik.

Hardware sin

Komplett sin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjølepasta følger med Noctua kjølern du byttet deg til.

Standard vifta som kommer med i5 prosessorn kommer også med kjølepasta ferdigmontert, så nei du trenger ikke kjøpe pasta.

^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Igjen til alle dere som har bidratt i denne tråden! Jeg brukte to dager på å bygge PCen, og i dag ble jeg ferdig, og denne PCen er utrolig bra, så tusen takk for at dere hjalp med med å velge de riktige komponentene!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Grattis! Gleder meg til å få delene mine!

Ser vi endte opp med skrekkelig likt oppsett. Har du kjørt noe spill på det enda?

Takk! Ja, jeg har allerede en hau med spill på steam som jeg kjøpte før denne PCen, som lå og ventet på at jeg skulle bygge denne! Skal love deg at du ikke blir skuffet over PCen! :)

Hvilke specs har du btw på den du bestilte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bare for å si det, Metro vil du ikke klare å spille på high med brukbar FPS uansett.

Er ikke det en av de mest krevende da? Isåfall klarer jeg ikke å spille GTA: IV på noe særlig stor FPS, dårlig programmering.. -.-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva? Metro2033?

Jo det er krevende, men det er så jævla dårlig utviklet og lite optimalisert at det krever ufattelig kraftig hardware for å takle det.

Oppsettet klarer å dra det på en FPS over 60, så jeg tror du undervurderte det litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...