Gå til innhold

[Løst] Ny gaming PC 8 - 10k max

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jeg glemt noe? :p

Det ble 1000 kr over budsjettet.

Hvis du ikke er helt sikker på headset, så anbefaler jeg på det sterkeste Corsair Vengeance 1500. Bra lydkvalitet og veldig mykt for ørene (i motsetning til de fleste andre headsets jeg har prøvd). Koster også litt mindre enn det du har funnet. http://www.dustinhome.no/product/5010610369/corsair-vengeance-1500-dolby-7-1-usb-gaming-headset/

Men bortsett fra det ser alt veldig bra ut :) Det ble litt over busjettet, ja, men dustinhome er i hvert fall billig på frakt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvis du ikke er helt sikker på headset, så anbefaler jeg på det sterkeste Corsair Vengeance 1500. Bra lydkvalitet og veldig mykt for ørene (i motsetning til de fleste andre headsets jeg har prøvd). Koster også litt mindre enn det du har funnet. http://www.dustinhom...gaming-headset/

Men bortsett fra det ser alt veldig bra ut :) Det ble litt over busjettet, ja, men dustinhome er i hvert fall billig på frakt ;)

Tusen takk for hjelpen moby_duck! Har nå bestilt PCen, og venter i spenning på å motta den!

Tusen takk alle samme som hjalp til i denne tråden, jeg er evig takknemlig for den hjelpen jeg har fått fra dere, nå venter jeg på PCen!

Prisen ble:

Netto 9 158,40

moms 2 309,40

Frakt 99,00

Ordretotal 11 547,00

Må si moms er helt sinnssykt her til lands... :glare:

Her er hva jeg bestilte:

gbHvf.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei igjen, er det noen som kan hjelpe meg å finne en CD-Leser som dere vil anbefale? Den jeg har bestilt er:

LITEON IHAS124 DVD±R/RW/RAM DL 24X SATA BLACK

men siden denne ikke var på lageret må jeg vente helt til 26. november før de leverer den, kan dere svare så kjapt som mulig slik at jeg kan fikse dette?

Takk!

Lenke til kommentar

Når man kjøper SE2011-kjøleren for å bruke den på 1155, følger det da med monteringsbrakett for 1155? Infoen på nettet motstridende, noen sier at det følger med, andre ikke .....

Tror faktisk ikke det. Det betyr mao. at du sannsynligvis må kjøpe en sådan for å få festet kjøleren TS.

Ang. DVD/CD-drev er de vel ganske like i denne prisklassen så bare velg noe. Husk SATA-tilkobling ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har denne selv og den lager nok litt støy under bruk, men R4 har jo støydemping I døra foran DVD drevet så jeg tror ikke støyen vil bli for ille.

Lyden fra den er nå grei I mitt Sniper kabinett som står under et bord.

Okei, takk for kjapt svar! :)

Tror faktisk ikke det. Det betyr mao. at du sannsynligvis må kjøpe en sådan for å få festet kjøleren TS.

:(

Den du linka til er da heller ikke Kompatibel med 1155?

Kompatibel med Socket 775, Socket 1156, Socket 1366

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

1156 og 1155 har nøyaktig samme mål ;)

Ok, men tror du det er mulig at jeg kan sende den viften tilbake, og bestille en:

NOCTUA NH-D14 S-1155/1156/1366/AM3 istedet? Den støtter 1155.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, du kan jo bruke angrefrist. Etter litt mer lesing så er jeg 99% sikker på at SE2011-utgaven ikke er kompatibel med 1155 uten NM-I3 monteringssettet.

Viftene som medfølger den vanlige utgaven av D14 er ikke PWM-kontrollerte, men det har ikke stort å si.

Okei, btw, er det jeg som betaler for frakt da?

Lenke til kommentar

Okei, btw, er det jeg som betaler for frakt da?

Ja, det blir jo en ny bestilling. Men hvis varene du har bestilt ikke har forlatt lageret enda kan du kansellere bestillingen, endre den og bestille på nytt. Da kommer du selvfølgelig bakerst i køen av folk som venter på deler, men det har nok ikke så mye å si.

Endret av moby_duck
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, det blir jo en ny bestilling. Men hvis varene du har bestilt ikke har forlatt lageret enda kan du kansellere bestillingen, endre den og bestille på nytt. Da kommer du selvfølgelig bakerst i køen av folk som venter på deler, men det har nok ikke så mye å si.

Nei det går fint, den var ikke sendt ennå, måtte vente 1 - 3 dager før de fikk hovedkortet mitt, så jeg fikk forandret på bestillingen slik at jeg fikk den riktige viften, takk for hjelpen, igjen! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da er ordren sendt, og jeg mottar den om ikke så alt for lenge! ^^

BTW: Er det nødvendig med antistatisk armbånd?

Edit: Jeg fikk også byttet de delene som jeg ville bytte ut, som f.eks viften som jeg byttet med en 1155 støttet modellen av viften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...