Nordlys Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har en nyinnkjøpt S3, og det jeg merker meg etter noen samtaler, er at vedkommende i andre enden plutselig mister meg. De hører meg ikke lenger. Så går det noen sekunder med "hallo-hallo", og så legger enten de eller jeg på. Jeg kan høre dem. Dette problemet har jeg aldri hatt på andre mobiler, iPhone eller android. Heller aldri på Nokia etc. Veldig irriterende, og det skjer ved hver samtale og hvor som helst. Noen som kan gi en forklaring på dette? På forhånd takk. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har du prøvd å slå mobilen av og på? Hvis det ikke virker ville jeg prøvd en factory reset. Siste mulighet er da å reklamere hvis ingen av tipsene hjelper. Lenke til kommentar
imer Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ville prøvd å skifte sim.kort,har hørt om dette før, og da var det sim kortet som var synderen. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Kan godt være støyreduksjonen som feiler. Prøv slå den av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå