Gå til innhold

Julegave til kjæreste!

Guest user

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har begynt å tenke på julegave til kjæresten min, og det er ikke lett å finne ut hva jeg skal gi.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har forslag til hva jeg kan gi? Vi har vært sammen i nesten 1 år og jeg vil bruke rundt 600-700 kr ca.

Endret av fotomikke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan kanskje ha noe med at det er du som kjenner kjæresten din best, og forslagene andre kommer med bare blir noe intetsigende svada som ikke blir relevant for henne.

Du kan kjøpe et gavekort på sko, klær, smykker og ting alle damer liker, eller du kan bruke en måned på å bli kjent med kjæresten din og finne ut hva hun liker spesielt godt her i verden. Kanskje hun liker små froskefigurer, kanskje Pisang Ambon er favorittdrikken hennes. Litt omtanke og innsats varer lengre enn å bare kjøpe noe rask og pakke det inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

eller du kan bruke en måned på å bli kjent med kjæresten din og finne ut hva hun liker spesielt godt her i verden. Litt omtanke og innsats varer lengre enn å bare kjøpe noe rask og pakke det inn.

Dette synes jeg var nesten frekt av deg, psilocybe. Jeg orker ikke å svare på dette en gang, men melder meg ut fra diskusjon.no for alltid da det aldri er noe seriøs hjelp å få uansett.

Endret av fotomikke
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har begynt å tenke på julegave til kjæresten min, og det er ikke lett å finne ut hva jeg skal gi.

Derfor lurer jeg på om det er noen som har forslag til hva jeg kan gi? Vi har vært sammen i nesten 1 år og jeg vil bruke rundt 600-700 kr ca.

Du har vært sammen med dama i ETT ÅR, og klarer ikke å finne en gave utifra hennes interesser? LOL

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilke interesser har hun?

Type stil?

Altså, det å finne gaver til damer man ikke kjenner er seriøst verre enn å finne nåla i høystokken.

Men dog, om du skal ha noe som jeg vet de fleste jenter faktisk liker så må det være en form for spa eller noe. Det trenger ikke å koste så mye og det vil være noe som betyr noe. Er du heldig så får du hjem ei glad dame, og da har hun fått spa og du fått en helaften.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Unødvendig å flame han fordi han spør om julegave tips til dama si da. Det er ikke alle som er like flinke til sånt, og man kan ofte være nervøs for å gjør noe feil, om det er første julegava han kjøper til henne.

Men som andre også sier, tenk nøye etter hva hun liker eller hva hun kunne bli glad for. Trenger ikke være ett smykke eller klesplagg. Kan f.eks være en tur med dere to til et fint sted, om det er noe du tror hun ville like. Bare tok ett eksempel ut fra luften her nå men :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...