OrgasmicMidget Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Trenger litt hjelp her! Skal ha et lite Lan party neste helg( vi er 5 - 6 stykker og nesten alle er passert 30 blir ikke for gammel for litt spilling nei! ) Men det jeg trenger hjelp til er: - Vi trenger noen kule bil-spill (helst der det er mye "fighting" om å kjøre forbi ++, kunne også tenke oss en bil-spill som innebærer litt skyting og slikt) - MC spill (her har vi kjørt mye MotoRacer, men trenger noe annet også) Takk! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 ToCA Race Driver er et glimrende bilspill for LAN. Liker dere rally bør dere også prøve Colin McRae-spillene. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hei. Morro at det er flere "gamlinger" som spiller i nettverk. Hvis jeg skulle anbefale noen bilspill må det bli TOCA Race Driver. Der kan det bli tette fighter. Hvis dere f.eks velger å kjøre Alfa Romeo Cup, er det skikkelig morro. Alle bilene går helt likt, og har de samme egenskapene. Litt individuellt hvordan man har setup`n på bilene, hvilket sporvalg man har osv. Men det er jo det som er racing. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Prøv MultiTheft Auto du! Ett eller annet add-on til Vice City. Fullt av bugs da men. Nei, spill Colin MaCrae dere, flott spill. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 bilspill som eg nesten altid spiller når eg er på lan er: Midtown Madness 2 - i politi og røver mode, då du skal hente gull og levere det ein plass Ultim@te Race Pro - i rabit mode, då er det å leika tikken/sisten med biler Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Som sagt er TOCA Race Driver godt egnet for LAN. Det har veldig stor variasjon i biler og baner, så det kan by på omtrent hvor mange timer underholdning som helst. Et annet godt valg er gamle TOCA 2, en av mine absolutte favoritter hva bilspill angår. NFS: Porsche Unleashed kan også være ganske underholdende i LAN, det samme gjelder F1-spill (F1 Challenge 99-02 er topp), men det er ikke alle som liker F1 (av uforståelige grunner). Rallyspill synes jeg egner seg best i singleplayer. Fellesstart på smale grusveier kan kanskje være underholdende en liten stund, men det er så urealistisk og dumt at jeg mister lysten. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Topicen sier vel det meste, Men MIDNIGHT CLUB er det mest geniale online bilspillet jeg har prøvd! Du kan spille capture the flag, detonate, vanlig race og MASSE ANNET! Virkelig 95 av 100 når det gjelder online spilling!! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Sorry at jeg ikke skrev dette i den forrige posten, men jeg kom ikke på det før etterpå! Du kan laste ned Midnight Club II demoen på www.itavisen.no Utrolig rask server, og den god demo! Eller er det ikke lov til å linke til andre sider? :oops: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 - Vi trenger noen kule bil-spill (helst der det er mye "fighting" om å kjøre forbi ++, kunne også tenke oss en bil-spill som innebærer litt skyting og slikt) Finnes det fortsatt bilspill som innebærer skyting? Har ikke sett det på år og dag : Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 håhåh, ikke hvist du leter på expert iallefall Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Colin mcrae rally 2/3,multitheft auto(gta Vice city) eller nedd for speed-hot pursuit 2. Bilspill med skyting i er det gamle twisted metal men finnes det til pc? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Om dere skal spille Colin McRae pass på om noen av dere er kristne eller ikke liker banning... Du blir så FORFERDELIG stressa når du nermer deg mål og en kommer bak deg. du blir ukonsentrert og krasjer her og der. Da blei det livat da. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 - Vi trenger noen kule bil-spill (helst der det er mye "fighting" om å kjøre forbi ++, kunne også tenke oss en bil-spill som innebærer litt skyting og slikt) Finnes det fortsatt bilspill som innebærer skyting? Har ikke sett det på år og dag : Hadde gjerne sett at det hadde kommet en ny versjon av Death Rally - ikke bare kunne man oppgradere bilen, kjøpe våpen samt sabotere andres biler, men også spille som selveste Duke Nukem... Holder på å "omskolere" en Compaq Presario 4506 for DR og andre DOS-spill, trenger bare et ekte SoundBlaster 16/AWE32 nå. Har ikke funnet slike kort som passer i maskina, kun de überlange kortene man må ha et fulltower til... Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Death Rally var sinnsykt konge! Oppgraderinga var det morsomste. Kjøpe bedre biler, oppgradere mer, kjøre, tjene penger Jeg elsker slike spill! Det som er kjedelig med de fleste av spill i den sjangeren er at man blir ganske fort lei hvis man ikke har nok av alternativer og muligheter! Men uansett, Death Rally er konge! Det gikk vel ann å linke på det ? Jeg husker ikke helt... :wink: Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Death Rally var sinnsykt konge! Oppgraderinga var det morsomste. Kjøpe bedre biler, oppgradere mer, kjøre, tjene penger Jeg elsker slike spill! Det som er kjedelig med de fleste av spill i den sjangeren er at man blir ganske fort lei hvis man ikke har nok av alternativer og muligheter! Men uansett, Death Rally er konge! Det gikk vel ann å linke på det ? Jeg husker ikke helt... :wink: Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg husker Super Rock And Roll Racing til SNES, der kunne man oppgradere alle delene i bilen og kjøpe nye biler, savner et slikt til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå