sinnaelgen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) jeg har bilt veldig interessert i denne serien og vil derfor ha med meg alle episodene Først oppdaget jeg tilfeldig for noen måneder siden ( jeg husker ikke helt nøyaktig ) disse episodene Da gik de på Viasat . men det ble brått slut og Discovery overtok programmene I den perioden de er sendt har jeg uheldigvis gått glipp av noen episoder av forskjellige årsaker. Til og begynne meg ble samme episode sent kl 19:30 og tidlig om morgenen neste dag . ( uttaket var fredag og lørdag , da deg bare ble sendt en episode om morgenen) Men nå hare jeg et problem med å sammenligne episoden som går på Viasat og Discovery med hverandre. Det er ingen tvil om at det er den samme serien. Problemet er at det blir kategorisert på forskjellige måter . Viasatt bruker sesong og episode mens Discovery bruker kun episoder hvordan skal jeg da få sammenlignet alle episodene uten å lese omtale for hver dag eller se hver episode ? viasatt sende eposode 12, sesong 12 i dag morges mens discovery sender episode 1 kl 19:30 i morgen sendes episode 13 sesong 12 på viasatt og episode 112 og 2 på Discovery Endret 5. november 2012 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå