Gå til innhold

[Løst] Fra nokia 5800 til Galaxy s3 eller nexus 4?

pederh

Anbefalte innlegg

Jeg har en god murstein som blir litt trist å bytte ut, men jeg tror tiden er inne. min 3.2" Nokia XpressMusic 5800 har vært trofast over nære 4år! men må nok bukke under for fancy mobiler med litt bedre facebook app, instagram, snapchat, og som er halvparten så tykke som min venn.

Hva jeg ser på når jeg velger mobilen er:

Design

Kamera

Batteritid

Solid, tåler en trøkk ( da jeg tidligere har kastet mobilen i veggen, mistet den i asfalten og snøen uten problemer)

apper: spotify, facebook, instagram, snapchat

når jeg ser på hva jeg har listet opp skjønner jeg veldiggodt at jeg lenge vurderte en av de nyeste fra Nokia, men tror ikke jeg kan velge windows phone 8 da jeg har hørt at app utvalget ikke er så bra,og hovedgrunnen til at jeg bytter telefon er så jeg kan delta mer i sosiale medier(5800 er jo god som ren telefon).

Etter endel research står jeg mellom to mobiler (blue metallic)Galaxy s3 eller nexus 4

Galaxy s3

ganske fint design, batteri, kamera, micro sd, tåler litt(med flip cover)

nexus 4

+fint desig (tror jeg), +batteri, +kamera, +ny og ren android, + ikke vanlig tlf

-tåler midre pga glass foran og bak, -må vente, -kanskje dyrere...

kom gjerne med andre forslag, vil ha ny tlf snart hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Applikasjonsutvalget til Windows Phone 8 er nok ikke så ræva, det er bare ikke sillioner med ubrukelige apps der.

Hadde jeg ikke vært gift med Google ville jeg nok selv vurdert Windows Phone 8 (og må si jeg faktisk vurderer en slik i tillegg til Nexus 4)

Nokia Lumia 920 er verdt å vurdere vil jeg tro.

Facebook, Twitter osv er helt kurant på alle moderne smarttelefoner, også Windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...