Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Leste du den artiklen? Og der er tydeligvis flere hoder på det trollet. Det forundrer med ikke og hvor ligger det på det politiske kartet i forhold til nasjonalsosialisme? Siden sosialisme og liberalisme er motsetninger, ligger det på hver sin kant på en akse, men på internasjonalist-nasjonalistaksen ligger det naturlig nok på samme side som andre nasjonalister(inkludert alle de større norske partier). Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Leste du den artiklen? Og der er tydeligvis flere hoder på det trollet. Jeg åpnet siden og så var det var, det holdt egentlig. Jeg har ingen planer om å delta i en gishgallopp som hopper til Kristin Clemet, DLF osv. Jeg er enda ung, for ung for gråe hår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg er enda ung, for ung for gråe hår. Du har da ikke hatt problemer med å diskutere det jeg skriver før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå