Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen funker ikke..

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter jeg installerte en AVAST primary update så restarta PCen seg, og fikk ERROR melding i en blåskjerm (ikke bluscreen altså). Det kom opp ":(SORRY, your PC ran into problems" etc.. så restarta PCen seg uten samtykke fra meg. Merkelige greier.. Aldri vært det samme problemet i Windows 7 (bruker Windows 8 nå).

Jeg tror ikke problemet er akkurat AVAST oppdateringen siden jeg har fått samme feilmelding før. Tror det sto noe om disk errors der også, fikk ikke sett nok på det så jeg husker hva som sto der. Når PCen restarta seg sto det "repairing your system" med Windows 8 logoen over. Etter det sto "could'nt repair your system". Kunne ta noen andre valg som "restore your system", men det gikk ikke. Når jeg restarter igjen så kommer jeg ikke forbi starten der det står "enter setup press del", "activate 4 cores press f1 osv".

Er helt stopp der, funker ikke å trykke på noen av de tastene. Kommer meg ikke videre..Jeg kom inn i BIOSen etter jeg restarta engang, men etter den gangen går det ikke.

Mulig jeg kan komme inn i BIOSen igjen men kommer meg liksom ikke videre enn det. Et par ting jeg fikla på inni BIOSen men det kan umulig være grunnen. Jeg tok også tilbakestill BIOSen.

Skjønner ikke hvordan den blå skjermen kan oppstå..

Det er ikke akkurat så at jeg laster ned mye av ting heller. Var ikke veldig lenge sia jeg formaterte fra W7 til W8. Irriterende at PCen plutselig rser seg på grunn av den.

Er ikke noen dataekspert så hadde satt pris på hjelp :)

Endret av -bLaZiNg^DuCk-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...