Mystikal1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Har installert nyeste firmware, men det hjalp ikke mye. Skal egentlig være 30 Mbps download og 5mbps upload. Har prøvd kablet og trådløs. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hvilken hastighet får du når du kobler maskinen din rett til modemet? Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Hvilken hastighet får du når du kobler maskinen din rett til modemet? Litt bedre, men den er veldig ustabil, men høyeste jeg kom opp i var 15 Mb/s nedlasting. Endret 5. november 2012 av Mystikal1 Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da er det jo ikke den som er problemet..? Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Da er det jo ikke den som er problemet..? vet ikke jeg, var jo ganske raskere med 15 mb/s direkte fra modemet, enn lusne 2.45 mb/s jeg fikk via routeren? men det er jo bare halvparten enn det jeg pleier å få... hater å kjøpe nye ting, så funker de aldri som de skal Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg ville først få det til å fungere direkte i modem, før jeg gav skylden til routeren Er du sikker på at det ikke er nedlasting av noe slag som går på din PC. Du vil jo aldri få rett målinger om halve båndbredden brukes til f.eks bittorrent. Trykk ctrl_alt_delete og velg oppgavebehandling, nettverk. Der skal det normalt brukes null båndbredde. Har du en annen PC du kan teste med? Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Jeg kontaktet Get i morges, de sa det var noe galt med retur signalene. Ser mye bedre ut nå i hvertfall. Dette er med trådløst: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå