Synt4xx Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hei! Demonterte for litt siden bakhjulet på den første store sykkelen min, og har derfor ikke lagt mye mekking bak meg fra før. Når hjulet skulle på igjen passet ikke bremseskiva inn mellom klossene, og styrte derfor mye etterpå med å få denne til å passe. Etter mye knoting fant jeg ut at jeg skulle prøve å tømme bremsevæsken for å få presset "stempelet" som presser sammen klossene sammen tilbake. (fant etterhvert ut at man bare kunne presse den tilbake uten å gjøre noe annet.) Etter at dette ble gjort har jeg ikke hatt noen effekt på bakbremsa, så spørsmålet mitt er, hvordan går jeg frem for å få tilbake effekten? Jeg burde nevne at jeg nesten ikke tappet noe væske, men har i ettertid tappet mer for å prøve å tømme alt, for så å fylle på med ny væske. Har imidlertid ikke hatt noen suksess med dette da jeg ikke har riktig værktøy for jobben. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvis du har luft i bremsesystemet vil du ikke ha bremser i det hele tatt. Få luftet systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå