LASL Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Fotoverdenen er i rute til førjulsstria. Se hva som kommer i november Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sony sine hvite objektiver ligner utseendemessig veldig på Canon sin proffserie, er dette bevist fra Sony for å utnytte effekten av konkurentens gode renome og dermed gi kunden assosiasjoner til dette :-)) PS: Joda jeg vet at dette ikke er noe nytt for denne mnd , men tanken bare slo meg . 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Det er et argument for hvite objektiver - de reflekterer lys slik at de ikke like varme som de sorte. Når man er på steder hvor solen skinner og det blir generellt sett varmt, vel å merke. Tror Canon begynte med de da de brukte glass som ekspanderte mer enn normalt i forhold til temperatur. Tror Sony arvet hvite objektiver fra Minolta. Også Pentax har hvite objektiver, og Nikon har (eller hadde) noen som er grå-hvite. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Grunnen er nok at de skal være delikate til målgruppen "kvinne, 34, fremadstormede, oppadgående, karrierebevisst, singel, motebevist" så som alle andre dagens innovative produkter legger seg opp til Lenke til kommentar
Silhouettes Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Nex-6 er på god vei ut i butikkene. Hadde en bestilling inne hos fotovideo, og fikk mitt eksemplar (med den nye powerzoomen) starten av forrige uke. En stykk fornøyd kjøper her! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Grunnen er nok at de skal være delikate til målgruppen "kvinne, 34, fremadstormede, oppadgående, karrierebevisst, singel, motebevist" så som alle andre dagens innovative produkter legger seg opp til Trodde de da måtte være magenta e.l. Apropos farger, hvorfor driver Pentax på med de sære fargene sine? Endret 5. november 2012 av Epp Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Grunnen er nok at de skal være delikate til målgruppen "kvinne, 34, fremadstormede, oppadgående, karrierebevisst, singel, motebevist" så som alle andre dagens innovative produkter legger seg opp til Ja, for vanlige foto-fans ser jo ikke ut til å være opptatt av farger i det hele tatt... AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg