Munkholmen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hei! Jeg får ikke overført videoer jeg har filmet med litt lengde fra mobilen og over til pc. Videoene er fra 5-12 min... Noen som kan hjelpe? På forhånd takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hva har du prøvd for å overføre de da? Lenke til kommentar
Munkholmen Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Kun den aple iphone som kommer opp når du kobler til vanlig kabel ti lpc. Bilder ok, men videoer får jeg ikke inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Synker du i iTunes eller kopierer du i Windows utforsker? Lenke til kommentar
Munkholmen Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Bruker ikke i tunes nei... Må jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Må vel ikke det? På min dukker den delen av minnet hvor bilder og video er lagret opp som en ekstern disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå