Toalettet Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hey! Noen osm vet om en billig og bra (grei rekkevidde) universal fjernkontrol,l til TV? Takk! har funnet noen, men så litt crappy ut. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Logitech Harmony av diverse modeller fra billig til dyr. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da jeg var ung pleide vi å løpe rundt i hagene til folk og kødde med TV-en deres, med en universalfjernkontroll fra Clas Ohlson. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gå for Logitech sine Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Logitech Harmony 300i Billig (130-200,- kroner) Kan styre 4 forskjellige einingar Kjapp Enkel å sette opp Solid Problemet med dei avanserte kontrollane er all touchfaenskapen dei absolutt skal putte inn. Det gjer heile operasjonen tregare og mindre effektiv. Med ein fjernkontroll med kun knappar går alt kjapt og greit utan at du må sjå på kontrollen heile tida. Eg har hatt 300i i eit par år no og har ikkje angra eit sekund. Den fungerer alltid og gjer akkurat det eg har bruk for. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Personlig så har jeg Harmony One. Og ville aldri valgt en Harmony kontroll uten skjerm. Men ville heller aldri hatt Harmony 1100 (Hadde 1000 en gang), da disse har for få knapper. Grunnen til å velge en med skjerm, fås også uten touch funksjon. Er at man der kan legge til knapper man velger hva skal hete selv. Det er hauger av knapper som man ikke finner en fast knapp for, og da kunne lage og definere en knapp selv, så slipper man å huske hvilken knapp som var noe annet enn hva det står på den. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg er enig med AndersT2, det er veldig greit med skjerm. Jeg har Harmony 650, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Har en eldgammel Harmony 555 selv, og om jeg skulle kjøpt en i dag, så hadde jeg nok gått for 650 selv. Eneste jeg ikke er fan av er de nye restriksjonene på antallet enheter. Min gamle støttet 15 enheter, 650 tar hva? 5 i følge specs? Endret 13. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er ett eller annet rart med den nye programmerings måten Logitech bruker. De gikk fra egen programvare som kommuniserte med nettet, til å ha rent nettbasert programmerings del. Jeg har ikke brukt det selv, men har hørt at det har enda ferre alternativer enn den gamle hadde. Ett annet eksempel er at Min Harmony One, fikk ny versjon for denne programvaren kalt One+. Programmeringen skal fra Logitech sin side egentlig kun være eneste forskjell. Men det har skjedd noe med batterileve tiden også. Det rapporteres at One+ brukerene må lade daglig, mens jeg som bruker min middels mye må lade ca hver tredje uke. En jeg leste om hadde begge 2, og klagde på dette. One+ har ett mindre mAh størrelse på batteriet. Når han byttet til det med bedre kapasitet fra One, så måtte også dette lades annen hver dag eller noe slik. Hvis man er ute etter en litt mer high-end utgave av Logitech sine Harmony kontrollere, så kan det være lurt å lete litt i Elkjøp/Expert butikker. De er litt dyrere enn å kjøpe fra nettbutikker. Men de har gjerne noen av de gamle One igjen, mikset sammen med One+ Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Jeg vil helst ha en man slipper å synce. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg vil helst ha en man slipper å synce. Finn ut kor mange enheter du har behov for å styre, samt kor avansert du vil den skal vere, og vel deretter. Eg har hatt min 300i i fleire år utan å bytta batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå