NetFinity Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har en 8310 som en gang i blandt "restarter" helt plutselig når jeg bruker den. F.eks. når jeg skriver mld. så kan det hende at alt lys i mobilen slukkes og vips der starter den opp på ny, men uten å spør etter pin kode eller liknende. Den har gjort dette omtrent 10ganger eller noe den siste måneden. Noen som vet hva som forårsaker dette eller? Lenke til kommentar
Henrik Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Har samme problem. Har hatt flere 8310 og alle har hatt samme feilen. Tror det er en bug som de ikke har klart å fjerne i de nye software'ene enda. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 min oppførte seg også sånn, og nå igår tok den kvelden for godt ser det ut til. det er helt umulig få skrudd den på :sad: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Kan berre stille meg i rekka av folk som har opplevd det samme. Ana ikkje ka som gjer det, men eg har i tillegg begynt å få problem med at telefonen spør etter sim også............... Lenke til kommentar
oltis Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Ta telefonen med til et Nokia verksted for å få oppgradert SW gratis. Da bør problemet være løst. Tor Arne Lenke til kommentar
[DA]Amethyst Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hvor er et "Nokia verksted" ? Jeg har oxo samme problem, men skjer ikke så ofte, men **** heller når de skjer =( Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Bruttern hadde samme problem, og mere til med 2! 8310 telefoner. Tilslutt fikk han tak i en T68 (som jeg også har) og alt ble ok! Nokia suger på service, 1 av 3 telefoner er phuked! 'Går å legger meg etter å ha stappa grandis inn i huet! Trøtt!* Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jaja, nå fikk jeg igjen telefonen min fra service. Som sagt gikk det ikke an å skru den på i det hele tatt. Men nå får jeg den hel.... "sett inn sim" meldingen, den fikk jeg aldri før *kaste driten i veggen* Lenke til kommentar
Hevi Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 som alle andre gjør, stiller jeg meg og i rekken.,, det virker som at den har større hyppighet med å "restarte" da den står til lading,, lurer nesten på om den reagerer på strømbruken, dvs om en spiller orm, dårlig dekning, telefonen er eventuelt varm/kald osv,, men det plager meg ikke så masse at jeg gider oppdatere sw'en ,, eneste irriterende da jeg skriver melding og POFF,, der forsvantt den Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg har hatt 3 Nokia 8310 Den 1. slettet hele telefon minnet... Den 2. restartet Den 3. restartet, restartet, restartet og restartet! Den 4. Ble en Ericsson T68 ikke en enste feil OG konklusjonen ble: Nokia er no bagg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå