Alpha_Male Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Skjermen på min 1 år gamle Toshiba Satellite C660 ble nylig knust av en venn ved et uhell, og han har sagt seg villig til å erstatte den med noe til samme pris som da den var ny. Det var trist siden jeg var veldig fornøyd med den, men forhåpentligvis får jeg tak i noe tilsvarende til samme pris i dag (2.500,-). Så er spørsmålet om jeg skal kjøpe en bærbar pc eller et nettbrett? Skal kun brukes til skolebruk og evt. på reiser o.l. og behøver derfor kun å dekke de mest grunnleggende behovene som nettsurfing, word, musikk- og videoavspilling. Men til gjengjeld ønsker jeg at dette skal fungere så silkemykt som mulig. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Toshiba Satellite C850-131 15.6" HD Pentium B950, 4GB RAM, 500GB HDD, DVD±RW, W7 Home er veldig lik kanskje litt bedre men koster 500 kr over budsjettet. Ellers har vi Toshiba Satellite C850-19Z. Angående valget mellom nettbrett og laptop, så har ofte laptop mere ram og prosessorkraft mens nettbrett har mere touch skjerm og veldig få tilkoblingsmuligheter. Endret 5. november 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå