Gå til innhold

BK: Landskapsfoto fra Lofoten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for din kommentar Leif O. ! Ja, Lofoten er storslagent vakkert, men der er nok Andøya også ! Må få tatt meg en tur til Andøya skjønner jeg .....!

Mvh

Nils Christian

Hei Nils Christian og ja Lofoten er storslagent vakkert og velkommen til Andøya med å storslagent vekkert natur og hvalsafari :grin: Med hilsen Leif Sigvard :grin:

Lenke til kommentar

HeiEt nydeligt bilde av en fantastisk landsdel, flott komp, fine farger. :) Eg var i lødingen i militæret i 1981 men var for ung til å se all den fine naturen da, var opptatt med å lage snøhuler og kneppet telt :lol:

Tusen takk for din hyggelige kommentar Geir R. Ja, kjenner meg igjen ...var i midttroms i de t militæret, men hadde lite tid til å se naturen rundt meg.........det har bedret seg med årene :Ø) !

Mvh

Nils Christian

Lenke til kommentar
Tusen takk for din kommentar Leif O. ! Ja, Lofoten er storslagent vakkert, men der er nok Andøya også ! Må få tatt meg en tur til Andøya skjønner jeg .....!MvhNils Christian
Hei Nils Christian og ja Lofoten er storslagent vakkert og velkommen til Andøya med å storslagent vekkert natur og hvalsafari :grin: Med hilsen Leif Sigvard :grin:

Hvalsafari...står høyt på ønskelista ! Må ta meg en tur tiul Andøya ja!!!

Mvh

Nils Christian

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...