Nils Christian Skjauff Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Landskapsfoto fra Lofoten. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vakrere kan det vel ikke bli! Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Vakrere kan det vel ikke bli! Tusen takk "Jentunge 1 " for din kommentar til dette landskapsbildet! Hyggelig! Mvh N.Chr., Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Flott natur. Tusen takk for din kommentar John ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Flott naturbilde Nils Christian, minner lit om naturen hos meg på Andøya God " mandagskveld " med hilsen Leif Sigvard Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vakrere kan det vel ikke bli! Hm? Muligens på Andøya? Leif ;-) Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Flott naturbilde Nils Christian, minner lit om naturen hos meg på Andøya God " mandagskveld " med hilsen Leif Sigvard Tusen takk for din kommentar Leif O. ! Ja, Lofoten er storslagent vakkert, men der er nok Andøya også ! Må få tatt meg en tur til Andøya skjønner jeg .....! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Tusen takk for din kommentar Leif O. ! Ja, Lofoten er storslagent vakkert, men der er nok Andøya også ! Må få tatt meg en tur til Andøya skjønner jeg .....! Mvh Nils Christian Hei Nils Christian og ja Lofoten er storslagent vakkert og velkommen til Andøya med å storslagent vekkert natur og hvalsafari Med hilsen Leif Sigvard Lenke til kommentar
Geir R. Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei Et nydeligt bilde av en fantastisk landsdel, flott komp, fine farger. Eg var i lødingen i militæret i 1981 men var for ung til å se all den fine naturen da, var opptatt med å lage snøhuler og kneppet telt Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 HeiEt nydeligt bilde av en fantastisk landsdel, flott komp, fine farger. Eg var i lødingen i militæret i 1981 men var for ung til å se all den fine naturen da, var opptatt med å lage snøhuler og kneppet telt Tusen takk for din hyggelige kommentar Geir R. Ja, kjenner meg igjen ...var i midttroms i de t militæret, men hadde lite tid til å se naturen rundt meg.........det har bedret seg med årene :Ø) ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. november 2012 Forfatter Del Skrevet 6. november 2012 Tusen takk for din kommentar Leif O. ! Ja, Lofoten er storslagent vakkert, men der er nok Andøya også ! Må få tatt meg en tur til Andøya skjønner jeg .....!MvhNils ChristianHei Nils Christian og ja Lofoten er storslagent vakkert og velkommen til Andøya med å storslagent vekkert natur og hvalsafari Med hilsen Leif Sigvard Hvalsafari...står høyt på ønskelista ! Må ta meg en tur tiul Andøya ja!!! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 ..... V E L K O M M E N..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg