Tåmek Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg var idag på sesjon. Jeg scorte 8 på løpetesten og 8 på den psykologiske testen, men sesjonsoffiseren var dog svært skeptisk til at jeg skulle blir idrettsassistent, da jeg ikke har idrettsfag. Han ble noe mer optimistisk da jeg sa at jeg trente i 20 timer i uken og drev med idrett på høyt nivå, og jeg får innkalling til Madla i januar 2014. Jeg har søkt om å skifte fra januar 2014 til september 2013, da sjøforsvaret også har innrykk i denne perioden. Noen som har erfaring med å få slike søknader innvilget? Hvordan er rekruttskolen på Madla? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) rekruttskolen er slækk i forhold til hæren, er som regel ikke noe problem å bytte om du får nei første gang maser du igjen. evt kan du jo prøve juli innrykket Endret 5. november 2012 av Zimmerh Lenke til kommentar
Tåmek Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Takk for svar! Da håper jeg på innvilget søknad! Sendte Vernepliktsverket en ny mail hvor jeg opplyste dem om at juli-innrykket også var aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå