Gå til innhold

Gaming mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mx500, internet explorer 3.0, mx 300 og dual optical, velg den som passer best i hånden eller den du synes er finest.

Regner med at du mener Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0? Må ikke forvirre her ;) Ellers klarer MX700 oppgaven bra, selv om noen mener at det er for mye forsinkelser. Personlig har jeg trådløs mus og har ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt følgende mus i kronologisk rekkefølge:

1. Logitech Trådløs mouseman= klarer ikke følge med når du tar kjappe bevegelser.

2. Logitech Dual Optical = får med kjappe bevegelser men klarer ikke bruke alle knappene i forskjellige spill.

3. Logitech MX500= Ingen prob med kjappe bev den heller, men igjen elendig med å fa alle knappene til å fungere i forskjellige spill.

LØSNINGEN MIN BLE:

4. MS INTELLIMOUSE 3.0 EXPLORER.= Alle knapper funker, hvis ikke, lager du et "custom" oppsett enkel og greit.

Lenke til kommentar

2. Logitech Dual Optical = får med kjappe bevegelser men klarer ikke bruke alle knappene i forskjellige spill.

Jeg bruker alle knappene med nyeste Mouseware...

:-)

De funker ikke i b.la Enemy Terretory. hvis jeg da ikke programerer dem om til F taster, men da er ikke musen brukende til noe særlig annet etterpå :shrug:

Lenke til kommentar

har selv logitech dual optical, og ja alle knappene funker i alle spill, og i testen til gamer.no kritiserer man den skjeve formen.. Føler at det absoultt ikke er et problem, formen er noe av det beste med musa.. For min del.. Nå skal jeg ikke utale meg om produkter jeg ikke har prøvd, men dual optical er et bra kjøp.. Men om jeg skulle kjøpt meg ny mus, og pengene ikke spilte noen rolle, ville jeg nok havnet på en mx500.. Ikke noe galt med ms musene, men klarer ikke å venne meg til de.. sikkert bra når man er vant til de..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...