eirik_stene Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvilken mus er anbefalt for spill som unreal tournament, cs og liknende? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvilken mus er anbefalt for spill som unreal tournament, cs og liknende? mx500, internet explorer 3.0, mx 300 og dual optical, velg den som passer best i hånden eller den du synes er finest. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hvilken mus er anbefalt for spill som unreal tournament, cs og liknende? mx500, internet explorer 3.0, mx 300 og dual optical, velg den som passer best i hånden eller den du synes er finest. Helt enig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 mx500, internet explorer 3.0, mx 300 og dual optical, velg den som passer best i hånden eller den du synes er finest. Regner med at du mener Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0? Må ikke forvirre her Ellers klarer MX700 oppgaven bra, selv om noen mener at det er for mye forsinkelser. Personlig har jeg trådløs mus og har ingen problemer med det. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Gamer.no har en del tester av de mest oppegående musene til gaming-bruk. Anbefaler dere å lese de når dere skal kjøpe nytt. Vi tester mus etter hvordan de fungerer i spill, ingenting annet. Se nederst i omtale-arkivet vårt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Enkelt og greit: MX500. Den beste musa på markedet! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Nå har jeg kjøpt følgende mus i kronologisk rekkefølge: 1. Logitech Trådløs mouseman= klarer ikke følge med når du tar kjappe bevegelser. 2. Logitech Dual Optical = får med kjappe bevegelser men klarer ikke bruke alle knappene i forskjellige spill. 3. Logitech MX500= Ingen prob med kjappe bev den heller, men igjen elendig med å fa alle knappene til å fungere i forskjellige spill. LØSNINGEN MIN BLE: 4. MS INTELLIMOUSE 3.0 EXPLORER.= Alle knapper funker, hvis ikke, lager du et "custom" oppsett enkel og greit. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 2. Logitech Dual Optical = får med kjappe bevegelser men klarer ikke bruke alle knappene i forskjellige spill. Jeg bruker alle knappene med nyeste Mouseware... :-) Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 2. Logitech Dual Optical = får med kjappe bevegelser men klarer ikke bruke alle knappene i forskjellige spill. Jeg bruker alle knappene med nyeste Mouseware... :-) De funker ikke i b.la Enemy Terretory. hvis jeg da ikke programerer dem om til F taster, men da er ikke musen brukende til noe særlig annet etterpå Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Microsoft Intellimouse explorer 3.0 + Func 1030 + Mouseskatez = Aimbot Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 har selv logitech dual optical, og ja alle knappene funker i alle spill, og i testen til gamer.no kritiserer man den skjeve formen.. Føler at det absoultt ikke er et problem, formen er noe av det beste med musa.. For min del.. Nå skal jeg ikke utale meg om produkter jeg ikke har prøvd, men dual optical er et bra kjøp.. Men om jeg skulle kjøpt meg ny mus, og pengene ikke spilte noen rolle, ville jeg nok havnet på en mx500.. Ikke noe galt med ms musene, men klarer ikke å venne meg til de.. sikkert bra når man er vant til de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå