Gå til innhold

Trailer: The Elder Scrolls V: Skyrim ? Dragonborn (PC, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slippdato: 1 januar 1970.. hmm

Datoer på datamaskiner i dag blir ofte lagret som antall sekunder siden 1. januar 1970. Dersom minnet for en dato er allokert, men ikke satt til noe fornuftig, blir den ofte initsialisert til 0 i minnet (som i JVM, f.eks.), og datoen blir tolket som 1. januar 1970 kl. 00:00:00.

Lost

Lenke til kommentar
slippdato: 1 januar 1970.. hmm
Datoer på datamaskiner i dag blir ofte lagret som antall sekunder siden 1. januar 1970. Dersom minnet for en dato er allokert, men ikke satt til noe fornuftig, blir den ofte initsialisert til 0 i minnet (som i JVM, f.eks.), og datoen blir tolket som 1. januar 1970 kl. 00:00:00.Lost

Hups. Min feil. Nå står det riktig dato (altså, 4. Desember).

Lenke til kommentar

Må suge å spille dette spillet på PS3. Ingen av tileggspakkene har nådd konsollen om jeg har forstått det riktig? Utviklerne burde sakmme seg. Jeg hadde vært ufattelig forbannet hadde jeg investert i Skyrim til min PS3.

Men på en annen side gleder jeg meg veldig til å bruke enda flere timer med spillet! :-)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva PS3.eierne klager på Bethesda. Er jo ikke akkurat som om Bethesda har suveren track record på PS3.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me,

Greit nok det,

men folk burde ikke være avhengig av å skaffe seg en ny konsoll / pc bare fordi Bethesda er late når det kommer til programmeringa si.

Men pytt au,

har det på pc selv,

blir digg. :D

@Ironmann: Du er den eneste av "denne" generasjonen såvidt jeg har forstått det,

men det fantes da Dovahkiins før deg. ;)

Endret av malmern
Lenke til kommentar

syns det er rart at ingen har tenkt på at kanskje ikke US liker Sony, jeg mener, PC Microsoft. Xbox Microsoft:

Skyrim er et Xbox spill, ingen kan si noe imot det, spillet var lansert på Xbox , utviklerne praktisk talt oste av xbox når dette spillet kom ut eller 1 måned før.

Just gonna say it, Enten så har Bethesda noe imot SOny eller så ble de betalt for og ikke like de ...........

Umulig at de bare gir opp Sony, ingen utgivere har gådt full retard før når det gjelder AAA titler ,

OG EKSLUSIVE DLC TELLES IKKE..

Nå argumenter imot meg..

Lenke til kommentar

Viss de virkelig var betalt for det,

eller har noe imot PS3,

er det ikke mer sannsynlig at de ville latt vær å gi ut på PS3,

jeg mener hvorfor gi ut på en maskin du ikke liker,

eller du får betalt for å nedprioritere?

Jeg går ganske langt over skauen men inlegget, men jeg tror faktisk det,

men Bethesda visste at de gikk glipp a halvparten av salget visst de ikke hadd gitt ut til PS3.

Så det var og et must

Lenke til kommentar

Annen teori!

Hva visst Bethesda var så oppslukt i Xbox (som de var) at de fokuserte så mye på Xbox at de rett og slett hadde ikke tid til PS3.

PC er jo det de lager spillet på så det kan vel ikke telles..,.. right?

A fuck it , har WII, Xbox, PS3 og mega bra PC , Så blir og spille på PC uansett hva som skjer

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Annen teori!Hva visst Bethesda var så oppslukt i Xbox (som de var) at de fokuserte så mye på Xbox at de rett og slett hadde ikke tid til PS3. PC er jo det de lager spillet på så det kan vel ikke telles..,.. right?A fuck it , har WII, Xbox, PS3 og mega bra PC , Så blir og spille på PC uansett hva som skjer

Du treffer på kornet, xbox var hovedplatformen, dvs mesteparten av spill testingen og tweaking ble gjort på xbox. De utviklet samtidig for pc og ps3 i tillegg.

Problemet med ps3 er at du har litt mindre minne tilgjengeling en på xbox og skyrim er et meget minneintensivt spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...