Slimda Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er selvsagt en av de fordelene. Du deltar kanskje ikke i så store diskusjoner som forekommer i politikk, religion og teknologi-forumet heller. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Var det sarkastisk eller liker du det faktisk? Grunnen til at jeg spør er at vi har fått mange tilbakemeldinger, både fra dere og internt, på at den gamle løsningen fungerte bedre. Var seriøs. Men også, kan dere ikke legge til en funksjon som tar spoiler på alle andre sitater enn det man egentlig siterer? EDIT: Har en slags "bug" til forumet. Dobbelsitering. Skjer ganske ofte nå :o Endret 21. november 2012 av CasterAnd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Problemet er at slikt må programmeres av driftoperatørene, Caster, og det gjør at funksjonen "knekker" ved neste forumoppdatering. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du deltar kanskje ikke i så store diskusjoner som forekommer i politikk, religion og teknologi-forumet heller. Foretrekker å poste BS i tråder for BS og diverse andre tråder på OT-delen av forumet fremfor å diskutere BS med i forumet for politikk og religion mesteparten av tiden, ja. Kanskje det er mulig å foreslå at en åpner for siteringstrær i visse underforum? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Dette klarte jeg i grunnen lett å venne meg til. Ja, det krever litt scrolling for å få med seg kontekst når man svarer noen, men det er et mindre ankepunkt. Geir Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Synes funksjonen er fin jeg. Slipper å redigere ut så mange gamle sitater når jeg skal sitere noen. Og skal jeg se hendelsesforløpet til en samtale bruker jeg bare snapback-funksjonen. Kjapp og enkel løsning for å se hva som det ble svart på. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Har noen endret mening de siste ukene? Vi er litt opptatt internt med å forberede en større oppdatering av forumet (programvaren), men denne saken har ikke blitt glemt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg er fortsatt av meningen at det er generelt positivt, men går ut over de som driver med større diskusjoner hvor man bruker flere siteringer i samme innlegg. Om man får en løsning på det, hadde jo det bare vært perfekt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har noen endret mening de siste ukene? Nei! Bytt det tilbake. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nei! Bytt det tilbake. Nei, få det overflødige i spoiler! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nei, få det overflødige i spoiler! Gjerne det, men det er visstnok ikke et alternativ. Dette er en funksjon som er AV eller PÅ, Noe mer ble visst "for mye arbeid". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Gjerne det, men det er visstnok ikke et alternativ. Dette er en funksjon som er AV eller PÅ, Noe mer ble visst "for mye arbeid". Du skal aldri undervurdere verdien av ren og skjer halstarrig masing masing masing Mister Runar, tear down these walls! Endret 30. november 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Joda, men når det er mange som synes at den håpløse måten å gjøre det på er den rette måten å gjøre det på, så må man mase en del... 1 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg stemmer for å gå tilbake til det gamle systemet. 2 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kan dere skru på fullsitering på desktop og av på mobil? Problemet mitt er at en mobil enhet (Android/iOS) er håpløs å poste fra, så om man skal svare på en post så er det alt for knotete å begynne å redigere siteringen, og man trykker siter, skriver det man vil, og poster. Dette kan føre til sitatpyramider da man rett og slett ikke har kapasitet til år edigere tekst skikkelig på mobil. Mens det på en desktop er 0 problem. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Hmm det så ut for meg som om dette ble skrudd på i går, jeg har ikke merket dette før. Det er veldig irriterende i lengre debatter i politikk og samfunn. Jeg syntes en dybde på 2 siteringer vil være perfekt. Da man jeg fortsatt ha konteksten til noen svar, mens redigere ut andre. Det er smertefullt å gjøre det fullmanuell, åpne 2 tabs og sitere på nytt, så neste, etc. Det er litt tungt nå og miste hele originalkonteksten. Dybde på 2 please! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg ønsker meg fremdeles en spoiler med alt av innhold. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Diskusjonene blir helt latterlig fragmenterte og uten noen sammenheng når man ikke kan sitere mer enn ett ledd. Skru det tilbake slik det var! 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sett resten i spoiler.. Vanskelig å finne fram til hvem som egentlig sa noe. Noe alá YouTube's "View comment"? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) Hei! Jeg forstår at dette er en veldig gammel tråd, men i det siste har jeg opplevd mye problemer med hvordan den enda nyere sitat-funksjonen virker. Tidligere var quote-funksjonen slik at headeren kunne defineres inne i parameteren til -argumentet. Noe slik: [quote name='navn']tekstekstekst[/quote] Dette fungerte ypperlig. I tillegg ville du selv kunne legge inn tidsstempel samt link til fullstendig innlegg. I mange av innleggene jeg skriver er det enorm nytte i å endre sitatene, og det bygger på store problemer med den nye formatteringen. Ofte er dette når noe som har blitt sagt tidligere må pekes til, eller dobbelt-sitater skal forenkles. I slike tilfeller vil du klippe ut deler av sitatet, men med den nye sitat-formatteringen hender det veldig ofte at headeren forsvinner, sitatbakgrunnen forsvinner eller lignende. Det er et herk å styre på med, i og med at header-koden ikke er synlig i editoren. Kan dette endres på, eller om mulig få lagt ut en eksempel-header med plain-text-kode, slik at jeg igjen kan bruke tid på skikkelige innlegg med skikkelig sitat-bruk? Edit: Har lagt ved et lite eksempel. Rød markering viser tekst som ønskes å ta vare på. Ved sletting (backspace) vil man ende opp med mange kombinasjoner lignende det nedenfor. For å rette opp formatteringen må man slette, rette opp formattering ved ctr+z, slette rester, rette opp formattering.. og slik fortsetter det frem til all formattering ser noenlunde ok ut. Endret 5. mai 2014 av cuadro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå