H?rselsvern Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Heisann, var så uheldig at telefonen min ble borte i forrige uke, sperret den via ICloud ca 12 timer senere. Men kan telefonen allerede ha blitt tappet for info da? Altså kan en person med min telefon koble den til hvilken som helst itunes og ta ut bilder/meldinger/kontakter etc, eller må h*n da taste opplåsningskoden/pinkoden ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Forsøkte du å spore den opp via Find my iPhone? Jeg vet man må låse opp telefoner før man får synkronisert de med iTunes på en ny maskin, men om man må låse de opp for å bruke tredjepartsprogrammer er jeg usikker på. Du bør forøvrig anmelde tyveriet til politiet, og sørge for at IMEI-nummeret blir svartelistet (i mangel på bedre beskrivelse) slik at telefonen blir ubrukelig i Norge, uavhengig av operatør. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 prøvde å spore den opp, uten hell. tingen er at rett før den ble borte så presterte jeg å knuse skjermen og alt ble bare blått. skjermen delte seg i 2 og telefonen ble sort. men når jeg prøvde å ringe opp nummeret så ringte det ganske lenge, så antar at noen har tatt ut simkortet - puttet det i sin egen og prøvd å bruke det, men det ble selvsagt sperret asap. Det eneste er at jeg ikke vill at den skal bli tappet for bilder å slikt, har aktivert slettefunksjonen via icloud, men den står vel bare pending inntill telefonen kobles opp mot nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå