tomacro Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Hei Jeg fant ikke noen bedre gruppe å legge dette i enn denne Det jeg lurer på, laptop tastaturer føler jeg fort blir møkkete. Hva kan brukes for å rense dette ? Og fins det noe man kan kjøpe for dette? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 For støv osv fungerer "luft på boks" ala denne veldig bra. Finnes garantert på biltema, clas ohlson osv. For fettmerker pleier jeg å bruke en klut med litt antibak eller noe lignende. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 For støv osv fungerer "luft på boks" ala denne veldig bra. Finnes garantert på biltema, clas ohlson osv. For fettmerker pleier jeg å bruke en klut med litt antibak eller noe lignende. luft på boks faktisk,,hehe takker for svar,så får jeg prøve den men det er kun luft i denne her, er ikke slik at jeg kan ødelegge pcen på noe vis at det er vann inni som kan gi defekt? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Den jeg linket til er beregnet på akkurat dette, så der finner du nok ikke noe vann, men hvis du kjøper noe som ikke er beregnet på elektronikk kan de nok inneholde fuktighet. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 okey,så lenge denne funker,så er det mer sikkert har ryket på det at det har vært fuktighet før,så dette passer bra:) takk for tips Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Jeg bruker Cyber Clean (http://www.clasohlson.com/no/Tastaturrens,-Cyber-Clean/Pr383418000). Funker på det meste du kan trykke på, varer lenge og er relativt billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå