Elmud Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg har plutselig begynt å få opp en melding om at det ikke er mer plass igjen på F: Det er ikke noe jeg har lagt inn der i det siste eller noe... UANSETT hva jeg sletter eller flytter vekk fra harddsiken så er det bare 11.5 MB ledig... Jeg har slettet over 1 GB med forskjellige filer, men alikevel så har jeg bare 11.5 MB... Hva er det som gjør at jeg ikke har plass til noe mer der?????????????? Edit: Når jeg prøver å legge inn flere filer på harddisken som er større enn 11.5 MB så får jeg opp at jeg ikke har plass... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Kan det være "disk quotas"? Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Kan det være "disk quotas"?Hva er det? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 en option i xp hvor du kan angi en max mengde diskplass som kan brukes og ikke over.. Høyre klikk på hardisken din i "Min Datamaskin", velg properties>quota Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 en option i xp hvor du kan angi en max mengde diskplass som kan brukes og ikke over..Hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jeg oppdaterte akkurat svaret mitt Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 husket å tømme søppelkurven? viss ikkje blir ikkje plassen frigjort på harddisken! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Norton Antivirus har en "feature" som gjør at det er nesten umulig å frigjøre plass! Options -> Advanced Tools -> Recycle Bin Properties Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Tipper du har Norton Antivirus 2003? I såfall: Er en stund siden jeg brukte NAV2003. Men hvertfall, høyreklikk papirkurven, og det skal da, etter hva jeg husker, være en undermeny kalt "Empty Norton Protected Files" eller noe i den duren. Så sletter du bare alle filene som Norton har tatt vare på for deg. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
CuEdge Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Prøv å kjør scandisk på partisjonen. Kan være filsystemet som tuller. Skjedde en rekke ganger på min gamle pc og da var scandisk løsningen. Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Tipper du har Norton Antivirus 2003? I såfall: Er en stund siden jeg brukte NAV2003. Men hvertfall, høyreklikk papirkurven, og det skal da, etter hva jeg husker, være en undermeny kalt "Empty Norton Protected Files" eller noe i den duren. Så sletter du bare alle filene som Norton har tatt vare på for deg. Enkelt og greit! Tusen takk for hjelpen! Jeg tømte papirkurven helt og nå har jeg plutselig 1,27 GB ledig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå