DementedAlbino Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Er på leting etter en Umbrobukse som er høyt ønsket av en her i hus. Problemet er at jeg aner ikke hvilken modell det er, men kanskje noen kjenner den igjen via beskrivelse? Buksen er sort, har en tynn hvit/grå stripe som starter på låret og går et stykke nedover langs benea på siden. Den har et SX merke i "gull" på høyre siden, to lommer med glidelås på sidene, og en bak etterfulgt av et større SX merke under lommen. Nederst i bena har den strikksnøring så en selv kan justere hvor stramt buksen skal sitte neders på bena. Buksen har Art no: 695390, uten at dette ga meg noe mer informasjon på google. Vet dette blir ett skudd i blinde, men kanskje jeg er heldig og noen her vet hvilken bukse det kan være. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Tror ikke art.nr gir oss noe uten å få vite hvilken butikk/katalog som har det nummeret. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Det ble kjøpt en identisk bukse hos gsport for en del år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Tror cometsport kan ha noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå